امام جمعه شهرکرد از حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات قدردانی کرد

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با صدور پیامی روز شنبه ۱۲ اسفندماه از حضور حماسی و مشارکت فعال مردم ولایی استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی امام جمعه شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در پیامی با تقدیر از حضور مردم در انتخابات تاکید کرد: پیشتازی چهارمحال و بختیاری از بسیاری استان‌های دیگر در انتخابات را از عمق وجودم به آحاد مردم استان تبریک می‌گویم.

وی عنوان کرد: به حق پیشانی خضوع به پیشگاه حضرت رب‌العالمین می‌ساییم که بار دیگر مردم بصیر ایران اسلامی در آزمونی عظیم خوش درخشید.

در پیام نکونام تاکید شده است: حضور قابل‌تحسین مردم ولایی استان‌مان در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رأی و مشارکت فعال در این امر تحول‌آفرین بار دیگر نشان داد که این استان با هر زبان و هر فرهنگ در یاری نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی از آرمان‌های امام و شهدا و در تبعیت از ولی‌فقیه محکم و مقاوم ایستاده و علی‌رغم مشکلات اقتصادی که با آن مواجه است، هیچ‌گاه دست از آرمان‌های بلند امامین انقلاب بر نخواهد داشت.

وی افزود: به عزیزانی که در این انتخابات مورد اعتماد مردم قرار گرفته و به مجلس راه می‌یابند، ضمن تبریک و آرزوی توفیق از خداوند متعال، مسألت دارم که موفق شوند قدردان این مردم و این آراء باشند و با ریل‌گذاری صحیح و راه گشایی مشکلات و پیشبرد امور، پرونده‌ای درخشان از خود به یادگار گذارند.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: همچنین از همه داوطلبان دیگری که به این عرصه آمدند و شور انتخاباتی را افزون نمودند نیز تقدیر نموده و برایشان در عرصه‌های خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق دارم.

وی افزود:تبریک ویژه‌ام را به محضر جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقای کیوانی تقدیم دارم که به عنوان فرزند عالم و مجاهد و جانباز استان موفق شد برای نخستین بار در استان ظرفیت علمی و حوزوی این استان مستعد را در مرئی و منظر قرار دهد و افتخاری برای حوزه علمیه این استان باشند.

نکونام تاکید کرد: همچنین از ۲ عزیز و عالم بزرگوار حضرات آیات اسلامیان و مظاهری که با اخلاص در این میدان حضور یافته و به تکلیف الهی و سیاسی خود عمل کردند تقدیر و تشکر می‌نمایم به‌ویژه از حضرت آیت‌الله اسلامیان که ۲ دوره نمایندگی مردم ولایی استان در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشته و با سلامت و غیرت اعتقادی و ایمانی، پاسدار وظایف و پاسدار ارزش‌های دینی بودند، تشکر می‌نمایم.

وی اضافه کرد: در پایان از همه تلاشگران در عرصه انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، نظارت، عوامل انتظامی و امنیتی که به بهترین وجه شرایط یک انتخابات سالم را فراهم آوردند و همه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و فضاهای مجازی به ویژه رسانه ملی و همچنین همه ستادهای انتخاباتی و هواداران کاندیداها که بر رقابت‌های انتخاباتی افزوده و فضای شورآفرین ایجاد کردند، تقدیر می‌شود و از همه آن‌ها خادمانه مسألت دارم که روز ۱۲ اسفند روز همدلی و پر از مهر و محبت باشد و همه دست به دست هم داده و به کمک نمایندگان و به کمک مسوولان شتافته و فضایی سراسر کار و تلاش برای آبادانی و رونق استان به وجود آورده و بر هم‌افزایی‌ها و وحدت استان افزوده و همه به فکر ارتقای استانمان بیش از گذشته باشیم.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha