۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85405259
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مصطفی طاهری ازحوزه انتخابیه زنجان و طارم راهی مجلس شد/تکلیف منتخب بعدی دور دوم مشخص می‌شود

زنجان - ایرنا- فرماندار شهرستان زنجان گفت: تاکنون مصطفی طاهری با کسب ۲۷.۲۷ درصد آرا منتخب مردم از حوزه انتخابیه زنجان و طارم شده است و ۲ نفر بعدی به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

پرویز خالقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم هنوز تعدادی از صندوق ها نهایی نشده است ولی شمارش آنها تاثیر چندانی در نتیجه ندارد.

وی ادامه داد:‌ تاکنون مصطفی طاهری با کسب ۴۴ هزار و ۹۲۶ رای و ۲۷.۲۷ درصد آرا منتخب شده است و ۲ نفر بعدی به دلیل کسب نکردن حد نصاب ۲۰ درصد آرا به مرحله دوم راه می یابند.

خالقی گفت: نبی الله محمدی با ۲۶ هزار و ۷۷ رای و کسب ۱۵.۸۲ درصد آرا و محمد اسماعیلی با ۱۸ هزار و ۳۸۰ رای با ۱۱.۱۵ درصد آرا به مرحله دوم راه یافتند.

فرماندار شهرستان زنجان گفت: ۳۳۱ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده بود.

وی ادامه داد: از این تعدد۲۷۶ شعبه در شهرستان زنجان و ۵۵ شعبه نیز در شهرستان طارم مستقر بودند.

حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۲ کرسی در مجلس دارد.

استان زنجان دارای حوزه انتخابیه و پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش ایرنا، رای گیری در ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار با یک هزار و ۴۳۸ نقطه - محل در استان زنجان برگزار شد.

در مجموع ۱۹۹ نامزد در حوزه‌های انتخابیه استان زنجان رقابت می‌کنند که در حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۱۱۹ نفر، ابهر، خرمدره و سلطانیه ۲۹ نفر، خدابنده ۲۴ نفر و ماهنشان و ایجرود ۲۷ نفر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان زنجان بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha