استاندار خراسان رضوی: مردم با حضور در انتخابات دشمنان را سرخورده کردند

مشهد -ایرنا- استاندار خراسان رضوی در پیام قدردانی خود برای حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: مردم در انتخابات ۱۱ اسفند باز هم دشمنان را سرخورده کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری بامداد شنبه، افزود: به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور چشمگیر مردم عزیزمان برگزار شد، لذا وظیفه خود می دانم سپاسگزاری صمیمانه خود را به محضر مردم رشید و هوشیار استان خراسان رضوی تقدیم کرده و قدردان و خدمتگزار مردم شریف باشم.

وی در این پیام آورده است: این حضور عظیم مردمی در مسئله ای که به سرنوشت کشور ارتباط می یابد و نقشی حیاتی در آینده ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، پاسخ هوشمندانه و قاطعی است که ملت ایران به دسیسه های دشمنان داد و نقشه های آنان را برای ایجاد محیط یأس آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی تا مدتها خنثی کرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از مدتها پیش از شروع انتخابات، بلندگوهای تبلیغاتی معاند با زبانها و شیوه های مختلف، تلاش کردند مردم ایران را نسبت به این انتخابات، دلسرد و مأیوس سازند، اما رهبری داهیانه و خردمندانه مقام معظم رهبری و حضور مسوولانه و فداکارانه شما مردم عزیز استان، خود آنان را برای چندمین بار سرخورده و مأیوس ساخت.

نظری اظهار کرد: از همه برگزار کنندگان انتخابات صمیمانه تشکر کرده، پاداش الهی را برای آنان مسئلت می نمایم. از خداوند متعال فضل و رحمت و توفیق الهی را برای شما مردم بزرگوار مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای گزینش ۲۴ نماینده خراسان رضوی در مجالس مزبور، همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز جمعه در این استان آغاز شد.

چهار میلیون و ۷۵۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۲۵۰ هزار نفر رای اولی اند و برای نخستین بار در صحنه انتخابات و مشارکت سیاسی حضور می یابند.

خراسان رضوی ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد که برای مجلس شورای اسلامی ۸۱۵ نفر و برای مجلس خبرگان رهبری هشت نامزد در عرصه رقابت حضور دارند.
همچنین این استان دارای چهار هزار و ۶۲۷ شعبه اخذ رای است و در مجموع ۸۰ هزار نفر مدیریت و نظارت بر این انتخابات در این شعب را برعهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha