۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۰:۴۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85404898
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان از حضور پرشور و غرورآفرین مردم در انتخابات قدردانی کرد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان از مردم همیشه در صحنه و آگاه استان به دلیل حضور باشکوه و گسترده آنان در انتخابات ۱۱ اسفندماه قدردانی کرد و گفت: حضور پرشور و غرور آفرین مردم استان ثابت کرد که ایرانیان همواره برای تعیین سرنوشت خود در صحنه حضور دارند و نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده و می دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی بامداد شنبه در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران افزود : به طور قطع این حضور گسترده، روشنی بخش قلب رهبر معظم انقلاب بوده و خدمتگزاران در دولت انقلابی سیزدهم را در خدمت صادقانه و بی منت مصمم تر می کند.

وی عنوان کرد: حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمدار استان، نمایی از یکپارچگی و فرصتی بود تا ابهت و صلابت مردم آزادی ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود.

وی ضمن قدردانی دوباره از حضور مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حضور گیلانیان در برخی از شعب اخذ رای چشمگیر بود که بعد از شمارش آرا جمع بندی میزان مشارکت اعلام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان به حضور گسترده رای اولی های گیلان پای صندوق های اخذ رای اشاره کرد و ادامه داد: این جوانان با حضور پرشور خود پای صندوق های رای خوب درخشیدند.

وی با اشاره به تمدید چند مرحله ای مهلت رای گیری و با بیان اینکه آخرین زمان اخذ رای ساعت ۲۴ امشب بود، افزود: شهروندانی که در شعب حضور دارند می توانند رای خود را در صندوق بیندازد.

استاندار گیلان عنوان کرد: با پایان رسمی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شمارش آرای انتخابات در این استان آغاز شده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در حوزه انتخابیه رشت و خمام افزود: نتایج انتخابات این حوزه انتخابیه تا کمتر از ۲ ساعت دیگر مشخص خواهد شد ضمن اینکه نتایج تمام حوزه های انتخابیه گیلان پس از تایید هیات های اجرایی و نظارت به وزارت کشور ارسال می شود و به تدریج نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار گیلان همچنین در خاتمه از تمامی خبرنگاران، عوامل برگزاری انتخابات، دستگاه های امنیتی و انتظامی، مراکز پشتیبان، فوریت های پزشکی و سایر دست اندرکاران قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha