۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۵۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85404814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرایند انتخابات استان بوشهر از ابتدا تاکنون بدون مشکل طی شده است

بوشهر-ایرنا- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: از زمانی که نامزدهای انتخاباتی این استان وارد مرحله تبلیغات شده تا امروز که روز انتخابات است مشکل حادی در انتخابات استان بوشهر گزارش نشده است.

مهدی مهرانگیز شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همکاران ما در دادگستری استان بوشهر و دادستانی های استان از یک هفته پیش به صورت کشیک و 24 ساعته در محل کار خود حضور داشته و تمامی مسائل انتخاباتی را رصد کرده اند.

وی بیان کرد: با این حال تاکنون مشکل خاص منجر به منظور تحت تاثیر قرار دادن سلامت انتخابات در این استان رخ نداده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: مواردی قبل از رای گیری شامل تبلیغات پیش از موعد گزارش شده بود که در ستاد پیشگیری در حد تذکر یا تشکیل پرونده بوده است.

مهرانگیز در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: مردم استان بوشهر امروز حضوری ارزشمند و چشمگیر در انتخابات داشتند که بدون شک توانستند در همین روز دل امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب را شاد کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری با رای گیری در ۸۷۳ شعبه اخذ رای این استان راس ساعت هشت صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

در این دوره از انتخابات از جمعیت یک میلیون و ۲۰۹ هزار نفری این استان ۸۰۴ هزار و ۱۰۷ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha