فرماندار: مشارکت مردم آبادان در انتخابات  نسبت به دوره قبل افزایش دارد

آبادان - ایرنا - معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: مشارکت مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در آبادان نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

احسان عباسپور جمعه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم آبادان از دقایق اولیه انتخابات خود را آغاز کردند و همچنان برای دادن رای به شعبات مراجعه می‌کنند.

وی افزود: مردم آبادان در ۱۱ اسفند بار دیگر نشان دادند پای آرمان‌های نظام و منویات مقام معظم رهبری هستند و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

فرماندار: مشارکت مردم آبادان در انتخابات  نسبت به دوره قبل افزایش دارد

فرماندار ویژه آبادان گفت: در این دوره مشارکت نسبت به دوره یازدهم افزایش یافته قابل توجهی دارد.

عباسپور بیان کرد: شور و حماسه‌ای دیگر امروز در آبادان رقم خورد و مردم آبادان با خلق این حماسه تیری بر قلب دشمن فرو کردند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: این حماسه در ابعاد بین‌المللی اقتداری جدید برای کشورمان به ارمغان می‌آورد و پاسخ محکمی به یاوه گویانی است که در ماه های گذشته به دنبال کاهش مشارکت مردم از هر تلاشی فروگذار نکردند.

وی اظهار کرد: برنده واقعی این انتخابات مردم هستند که همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور داشته و آنها دین خود را به انقلاب و امامین انقلاب ادا کرده‌اند.

۲۸ شعبه در بخش مرکزی، ۱۷ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۰۳ شعبه در شهر آبادان برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، انتخابات شهرستان آبادان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha