۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85404261
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شعب سیار رای‌گیری در سطح کل گیلان فعال است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: شعبه های سیار رای گیری در کل استان فعال بوده و تیم های سیار علاوه بر مناطق صعب العبور و روستایی دوردست در بیمارستان، بوستان ها، زندان ها، خوابگاه های دانشجویی و واحدهای تولیدی حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز جمعه در ستاد انتخابات استان گیلان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در استانداری اظهار کرد: افرادی که شرایط حضور در شعب ثابت اخذ را ندارنذ، می توانند از طریق شعب سیار رای خود را داخل صندوق بیندازند.

وی با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز با امنیت کامل در استان گیلان در حال برگزاری است، اضافه کرد: امنیت و سلامت انتخابات برای ما اهمیت دارد ضمن اینکه گزارشی مبنی بر اختلال در رای گیری دریافت نشده و انتخابات در سلامت کامل در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های اخذ رای اظهار کرد: مشارکت مردم استان به ویژه رای اولی‌ها و بانوان محسوس بوده و نسبت به دوره های گذشته شاهد رشد خوبی هستیم.

وی با اشاره به اهمیت شرکت مردم در انتخابات و با بیان جایگاه مهم مجلس بیان کرد: مردم به رغم همه کارشکنی های دشمن در این دوره از انتخابات پرشور حضور یافتند.

عباسی با یادآوری حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و انتخاب دولتی مردمی و انقلابی اضافه کرد: دیپلماسی فعال، عضویت در شانگهای و گروه بریکس دستاورد حضور مردم پای صندوق اخذ رای است.

وی از شهروندانی که تاکنون پای صندوق های اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضور نیافتند خواست تا زمان حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم در وهله اول تا ساعت ۱۸ امروز می توانند پای صندوق رای حاضر شوند، اظهار کرد: تمدید شعب اخذ رای بستگی به پیشنهاد عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات دارد.

وی از شهروندان خواست تا برای اطلاع از زمان تمدید به اطلاعیه های صدا و سیما توجه کنند.

به گزارش ایرنا، ۲ میلیون و ۱۲ هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۷۰۳ هزار و ۵۱۱ واجد شرایط مربوط به شهرستان رشت است؛ ضمن اینکه ۸۶ هزار و ۱۶۶ رای اولی در گیلان حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha