مردم تخلفات انتخاباتی را به بازرسان شعب اطلاع دهند

رشت - ایرنا - رئیس هیات بازرسی انتخابات گیلان با بیان اینکه در هر یک از شعب اخذ رای استان بازرسان حضور دارند، گفت: مردم می‌توانند تخلفات انتخاباتی را به بازرسان شعب اطلاع دهند.

ایرج عاشوری روز جمعه در ستاد انتخابات استان گیلان در جمع خبرنگاران در استانداری با بیان اینکه دریافت تخلفات از سوی شهروندان از طریق ۱۱۱ هم امکان پذیر است، اظهار کرد: مردم می توانند تخلفاتی اعم از خرید و فروش رای و تبلیغ برای نامزد در اطراف شعب اخذ رای را به بازرسان اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به حضور ۲ هزار و ۶۹۰ بازرس در شعبه اخذ رای، افزود: علاوه بر فعالیت بازرسان در شعب، ۲۰۰ سربازرس و ۱۷ مدیر ارشد به عنوان بازرسان ویژه وزارت کشور فعال هستند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات گیلان به گزارشات موردی از تخلفات انتخاباتی در استان اشاره کرد و عنوان کرد: در ارتباط با این تخلفات تذکر لازم ارائه شد ضمن اینکه خللی در روند انتخابات ایجاد نشد.

وی بیان کرد: گزارش های تخلفاتی باید ثابت شود بنابراین نمی توانیم آماری از تعداد تخلفات و یا موضوع آن را در این زمان اعلام کنیم.

به گزارش ایرنا، ۲ میلیون و ۱۲ هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۷۰۳ هزار و ۵۱۱ واجد شرایط مربوط به شهرستان رشت است؛ ضمن اینکه ۸۶ هزار و ۱۶۶ رای اولی در گیلان حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha