جامعه ورزش خوزستان نقش پرشوری در انتخابات ایفا کردند

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همانند دیگر اقشار مردمی، ورزشکاران استان نقش پرشوری در انتخابات ایفا کرده‌اند.

حمید بنی‌تمیم روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه جامعه ورزش خوزستان مثل همیشه در کنار مردم است اظهارکرد: به سهم خود از همه ورزشکاران، مربیان و داوران و مدیران به دلیل حضور پررنگ در انتخابات تشکر می‌کنم چرا که هر رأی، پشتوانه‌ای محکم برای نظام و انقلاب است.

وی گفت: امیدوارم افرادی که به مجلس راه پیدا می‌کنند، در امر قانون گذاری به ویژه برای توسعه ورزش خوزستان تاثیرگذار باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه جامعه ورزش استان با حضورشان در پای صندوق های رای، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموارتر می کنند گفت: قهرمانان ورزشی به عنوان الگویی برای نسل های جوان، نقش ارزنده ای در کشور ایفا می‌کنند.

وی افزود: ورزشکاران همواره در میادین ورزشی به دنبال عزت و سربلندی کشور بوده و امروز نیز برای اعتلای نام ایران اسلامی، با حضور و مشارکت خود در عرصه انتخابات، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می کنند.

بر ساس این گزارش در حاشیه برگزاری انتخابات برنامه‌های جانبی فرهنگی، هنری و ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان، هیات های ورزشی و باشگاه ها در حال اجرا است.

هیات های ورزش باستانی و زورخانه ای استان با اجرای حرکات زورخانه ای در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز شور و هیجان خاصی به انتخابات داد.

بیش از سه میلیون و ٨٠٠ هزار خوزستانی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ١٧٠ هزار نفر رای اولی است.

خوزستان دارای ١٨ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha