خطیب جمعه بوشهر:هر رای مانند موشکی نقطه زن، قلب دشمن را هدف قرار می‌دهد

بوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: هر رای در انتخابات به‌عنوان موشکی نقطه‌زن بر قلب دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام " علی اکبر اسماعیلی " در خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی با مشارکت همه‌جانبه مردم روند توسعه و پیشرفت دارد و شکوه مشارکت مردم با شرکت در انتخابات به ثبت می‌رسد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب تکمیل شدن بنای عظیم انقلاب اسلامی می شود.

اسماعیلی یادآور شد: دشمن برای این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از ماه‌ها قبل هجمه فرهنگی و رسانه‌ای برای عدم مشارکت مردم آغاز کرد این درحالی است دشمن در عرصه‌های حضور و مشارکت مردم از جمله انتخابات در ۴۵ سال گذشته مایوس شده و شکست خورده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات سبب نا امید شدن و هراس دشمنان می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: مردم فهیم و انقلابی استان بوشهر در انتخابات گوناگون نقش مهم و موثر خود در این عرصه مهم سیاسی و اجتماعی را نشان داده‌اند و امروز هم در با شرکت در انتخابات ازآغاز رای‌گیری حضور فعالی به نمایش گذاشته‌اند.

اسماعیلی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری انتخابات و مشارکت مردم در سرنوشت جامعه را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: این دستاورد و مشارکت مردم در اداره و آینده کشور به سادگی و آسان به دست نیامده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha