عروس و داماد نکایی در انتخابات شرکت کردند +فیلم
عکس آرشیوی است

ساری-ایرنا- زوج جوان نکایی، نخستین روز زندگی مشترک خود را با انداختن آراء در صندوق انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این عروس و داماد با حضور در یکی از شعب یک اخذ رای حوزه انتخابیه نکا در میان شادی تمامی حاضران، رأی خود را به صندوق‌ انداختند.

این زوج شرکت در انتخابات را حق خود اعلام کردند و افزودند:‌ هرچند امروز روز سرنوشت ساز و حساسی در زندگی شخصی ما به شمار می آیند اما به پای صندوق آمدیم تا در روز سرنوشت سیاسی کشور با ملت ایران همراه باشیم.

این زوج نکایی اظهار داشتند: وظیفه خود دانستیم در این رویداد سیاسی شرکت کنیم. سعادت و خوشبختی خود و مردم را در گرو توسعه و پیشرفت کشور می‌دانند و از این رو در انتخابات شرکت کردند تا میهن اسلامی خود را سربلند کنند.

به گزارش ایرنا، برای انتخابات امروز سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی در سراسر مازندران برپا شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار است. همچنین از نظر تفکیک شهر و روستا نیز از سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی استان، یک‌هزار و ۴۶۸ شعبه برای مناطق شهری و یک‌هزار و ۷۴۲ شعبه برای مناطق روستایی تدارک دیده شده است.
۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ مازندرانی واجد شرایط رأی‌دهی امروز باید از بین ۳۳۲ نامزد حضور در مجلس دوازدهم و پنج نامزد مجلس خبرگان رهبری نام افراد مد نظر خود را به صندوق بیندازند تا در نهایت ۱۲ نماینده منتخب مازندرانی‌ها از ۹ حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و چهار نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha