۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85403940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصلاح فرهنگ انتخابات جلوی تخلفات را می‌گیرد

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبر: 85403940
اصلاح فرهنگ انتخابات جلوی تخلفات را می‌گیرد

قزوین - ایرنا - رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان قزوین گفت: اصلاح فرهنگ انتخاباتی بین نامزدها باعث پیشگیری از تخلفات شده و جلوی جرایم انتخاباتی را می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز جمعه در ستاد انتخابات استان قزوین و در بین اصحاب رسانه افزود: در کنار ضرورت تغییر فرهنگ در فرآیند انتخاباتی، تقویت قانون و جدیت در برخورد نیز می‌تواند از جرایم تبلیغاتی جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: اگر تخریب مجرمانه‌ای صورت بگیرد، پرونده قضایی تشکیل شده و قابل پیگیری است، البته تمامی مستندات مربوط به جرایم تخلفاتی در پرونده های صلاحیتی نامزدها قرار می گیرد تا در صلاحیت بعدی نامزدها لحاظ شود.

صفری با بیان اینکه نقش رسانه در این دوره از انتخابات همانند گذشته موثر و تاثیرگذار است، ادامه داد: یکی از عوامل مهم در تغییرات فرهنگی و کاهش جرایم تبلیغاتی، ارتقای جایگاه رسانه است که باید در این رابطه کارهای بسیاری صورت بپذیرد.

این مسوول یادآور شد: برخی از تخلفات و بی اخلاقی‌ها در فرآیند انتخابات گزارش می‌شود که برای برخورد با آن عوامل اجرایی و نظارتی تا پایان انتخابات پای کار هستند.

صفری خاطرنشان کرد: نحوه نظم و انضباط در انتخابات سال جاری در ادوار گذشته بی سابقه بوده و تمامی فرآیندهای انتخاباتی در ساعت خود و به شکل دقیق تاکنون برگزار شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha