مردم رباط کریم و بهارستان پایبندی خود را به نظام و انقلاب در پای صندوق های رای نشان دادند

رباط کریم - ایرنا - مردم حوزه انتخابیه شهرستانهای رباط کریم و بهارستان پایبندی و دلبستگی خود به نظام و انقلاب اسلامی را با حضور پر رنگ در پای صندوق های رای به اثبات رساندند.

به گزارش ایرنا ، در شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجموع ۳۷۲ شعبه اخذ رای، (۱۴۷ شعبه برای حوزه انتخابیه رباط کریم، ۲۲۵ شعبه برای حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان) آماده اخذ آرای مردم هستند.

مردم و مسئولان در این حوزه انتخابیه که یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد با حضور بموقع در پای صندوق های رای وفاداری خود را به جمهوری اشسلامی به نمیش گذاشته و نامزد انتخاباتی مورد نظر خود را انتخاب کردند.

فرماندار شهرستان رباط ‌کریم گفت: مردم با حضور با شکوه خود ثابت در پای صندوق های رای به جهانیان ثابت می کنند که پایبندی و دلبستگی آنان به نظام و انقلاب اسلامی ناگسستنی است.

مردم رباط کریم و بهارستان پایبندی خود را به نظام و انقلاب در پای صندوق های رای نشان دادند

امید احمدی با حضور در مسجد شهید آبشناسان رباط کریم رأی خود را به صندوق اخذ انداخت گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا سال‌ها باقیست.

وی افزود: امروز استکبار جهانی و دشمنان ایران خواهند فهمید که بودجه‌های چند ده میلیارد دلاری آنها برای بسیج شبکه‌های دیداری و شنیداری که با هدف کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات، مصرف شده است؛ کاری عبس و بیهوده بوده، زیرا ملت بزرگ ایران، به آرمان‌های انقلاب، امام، شهدا و رهبر فرزانه و معظم آن، پایبند و دلبستگی ناگسستنی دارند.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: ستاد انتخابات در راستای برگزاری باشکوه انتخابات، قرین به یک‌سال برای تأمین زیرساخت‌ها، امکانات، تجهیزات سخت افزاری و نرم‌افزاری فعالیت نموده است..

وی اضافه کرد: این تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدت‌های خالصانه صورت پذیرفته زمانی اثرگذار است که شاهد حضور حداکثری مردم باشیم که به حمداله حضور مردم شهرستان رباط‌کریم در پای صندوق‌های رأی مطلوب می‌باشد.

احمدی تصریح کرد: پیروز میدان انتخابات مردم هستند و فارق از نتیجه‌ی انتخابات، این مردم هستند که پس از بررسی سوابق نامزدهای محترم، فرد اصلح را انتخاب خواهند نمود.

فرماندار رباط کریم وی حضور حداکثری مردم را عامل دلگرمی و انگیزه مضاعف کلیه‌ی دست اندرکاران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و از مردم شریف شهرستان رباط‌کریم دعوت کرد تا در فرصت باقی مانده در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند و در این حماسه‌ ملی سرنوشت ساز، مشارکت داشته باشند.

۱۱ اسفند روز امتحان بزرگ ملت ایران است

مردم رباط کریم و بهارستان پایبندی خود را به نظام و انقلاب در پای صندوق های رای نشان دادند

امام جمعه رباط کریم گفت: ۱۱ اسفند روز امتحان بزرگ ملت ایران در عرصه انتخابات است.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی با حضور در پای صندوق رای گفت: امروز روزیست که ملت بیدار، هوشیار و با بصیرت ایران در عرصه انتخابات حماسه بزرگ خواهند آفرید؛ روز هنرنمایی ملت ایران و شکست دشمنان است.

وی افزود: علی رغم میل باطنی دشمنان، حضور مردم بسیار پررنگ بوده و امروز شاهد یک پیروزی بزرگ در عرصه تعیین سرنوشت خواهیم بود. امام جمعه رباط کریم در ادامه گفت: حال و هوای انتخابات بسیار پرشور و غرور آفرین است ، شاهد این هستیم که جوانان و نوجوانان مخصوصا رای اولی ها با شور و اشتیاق وصف ناپذیری در پای صندوق های رای حاضر شدند تا برای اولین با در اداره کشور نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام ترابی خاطر نشان ساخت: ملت ایران به ندای رهبرفرزانه لبیک می گویند و انشاله امروز یک حضور دشمن شکن، امنیت زا و اقتدار آفرین توسط ملت لایق و شایسته داشته باشیم.

سلامت در انتخابات خط قرمز دستگاه امنیتی و قضایی

 داستان رباط کریم گفت: سلامت در انتخابات خط قرمز دستگاه قضا است و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قاطع می شود.

محمد یوسف وند به خبرنگار ایرنا گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار خوب و پرشور بوده است.

وی افزود: همه مسئولان و متولیان امر در شهرستان دست به دست هم دادند تا یک انتخابات سالم و در شأن مردم ایران برگزار شود. سلامت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و همه مشارکت کنندگان باید آن را جدی بگیرند تا هیچ گونه تخلفی صورت نگیرد.

وی ادامه داد: مسئله خیلی مهم بحث خرید و فروش آرا است که با قاطعیت با آن برخورد می کنیم و با هیچ کسی در این خصوص تعارف نداریم.

یوسف وند تصریح کرد:دستگاه قضا و امنیتی پای کار هستند به طور قاطع با مسئله برخورد می شود و عوامل زیربط را شناسایی و دستگیر می کنیم و برخورد قضایی خواهیم داشت.

دادستان شهرستان رباط کریم یادآور شد: داوطلبین این مسئله را جدی بگیرند و به همه طرفداران خود نیز این مسئله را گوشزد کنند که به هیچ وجه سراغ خرید و فروش رای نروند تا شاهد یک رقابت سالم در انتخابات باشیم‌.

وی در ادامه بیان داشت: در شهرستان رباط کریم دو مورد تخلف انتخاباتی در حوزه خرید و فروش رأی گزارش شد که با پیگیری دستگاه قضا با متخلفین برخورد و عوامل دخیل در این امر تحویل مراجع انتظامی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha