استاندار فارس: شرکت جوانان در انتخابات چشمگیر است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: شرکت جوانان و رای اولی‌ها در انتخابات و حضور بانشاط آنها در پای صندوق های رای تاکنون چشمگیر و پرشور بوده است.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، جمعه در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران افزود: این حضور نشان می دهد که جوانان ما بر خلاف خواست دشمنان که تلاش کردند نظر آنها را نسبت به انقلاب برگردانند در میدان هستند و نقشه های دشمن با شکست مواجه شده است.

او ادامه داد: با توجه به نگاه ویژه‌ای که به جوانان داریم و حساب ویژه‌ای که روی آنها باز می‌کنیم از ستاد انتخابات استان هم خواستیم که از جوانان برای حضور در پای صندوق‌ها و ستادها بیشتر استفاده شود.

وی اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای تا این لحظه که کمتر از هفت ساعت از آغاز انتخابات می‌گذرد خوب بوده و حتی در برخی شعب که به دلیل مشارکت بالا و حضور مردم شاهد ازدحام جمعیت بودیم از ظرفیت صندوق های سیار نیز برای اخذ آرای مردم استفاده شد.

استاندار فارس گفت: امیدواریم در فرصت باقیمانده تا پایان انتخابات که ساعت ۱۸ است شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم هرچند که امکان تمدید این زمان نیز وجود دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سه هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار استان فارس برگزار خواهد شد.

در استان فارس انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای برگزیدن ۱۸ نماینده در ۱۵ حوزه انتخابیه و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha