تنها مدل جایگزین انتخابات دیکتاتوری یا هرج ومرج است/هر رای یک موشک نقطه‌زن در قلب آمریکاست

اهواز - ایرنا - امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت: تنها مدل جایگزین انتخابات دیکتاتوری یا هرج و مرج است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه اهواز انتخابات را یک تکلیف شرعی و عقلی خواند و اظهار کرد: مقام‌ معظم رهبری بارها بر اهمیت انتخابات امسال تاکید داشته است.

وی افزود: دشمن در یک‌سال اخیر تبلیغات گسترده‌ای برای شرکت نکردن در انتخابات داشته که وانمود کند شرکت کردن در این پدیده تاریخی اثری ندارد.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه در انتخابات نگاه باید به سمت منافع ملی تصریح کرد: تنها مسیری که منافع ملی را تامین می‌کند انتخابات است.

امام جمعه اهواز به ملاک‌های یک نامزد اصلح از نگاه مقام‌معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه ۱۹ شاخص را برای یک کاندیدای اصلح ذکر کرده‌اند که تعهد، تخصص، مردمی بودن، ساده‌زیستی از جمله آنها به شمار می‌رود و در صورتی که انتخابات بر این اساس باشد قطعا رای دادن اثرگذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: کسانی که مدعی هستند رای‌ آنها بی تاثیر است به این دلیل است که رای آن‌ها قومی، عشیره‌ای و به دور از شاخص‌های مطرح شده بوده است.

حجت الاسلام موسوی فرد به ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان نیز اشاره کرد و آن را مهم‌تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی خواند.

امام جمعه اهواز ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق رای گفت: هر رای شما یک موشک نقطه زن در قلب امریکا است و شرکت کردن در انتخابات موجب ناراحتی دشمن قسم می‌شود.

وی رای دادن، توصیه به شرکت در انتخاب و انتخاب اصلح را سه تکلیف مهم‌در انتخابات برشمرد.

حجت الاسلام موسوی فرد با برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید در خوزستان طی روزهای آینده اشاره کرد و از عموم مردم دعوت کرد در این کنگره حضور یابند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: شهدا و خانواده شهدا افتخاری برای کشور هستند و باید همیشه مورد احترام باشند.

وی با اشاره به پیش رو بودن روز طبیعت گفت: توجه به درختکاری بسیار مهم است و بادی در راستای فراهم کردن بستر استمرار رشد درخت تلاش کنیم.

حجت الاسلام موسوی فرد کاهش میزان گرد و غبار طی سال‌های گذشته را یکی از نتایج درختکاری برشمرد.

امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود بر توجه جدی به مساله استحکام خانواده، ازدواج آسان و فرزندآوری تاکید و آن‌ها را از مطالبات جدی مقام معظم رهبری برشمرد و توضیح داد: سبک زندگی تغییر کرده و ازدواج آنقدر سخت شده که کمتر جوانی به خود جرات تشکیل خانواده می‌دهد.

وی اظهار کرد: برخی رسم و رسومات برخلاف دستورات دین است و باید تلاش کنیم زمینه ازدواج و فرزندآوری را فراهم‌ کنیم چون سخت ترین جنگ در آینده، جنگ جمعیت است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: زمینه ازدواج آسان را در خانواده خود فراهم آورید وچون یک پسر متدین حتی بدون شغل و خانه، دختر شما را خوشبخت می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha