دستگاه‌های احراز هویت در تمام شعب اخذ رای فعال است

رشت - ایرنا - رییس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گیلان گفت: دستگاه های احراز هویت در تمام شعب اخذ رای فعال است و در زمان حاضر مشکلی در هیچ شعبه نداریم ضمن آنکه علاوه بر آنها دستگاه های پشتیبان هم آماده است تا در صورت بروز مشکل و نیاز به سرعت جایگزین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید سجاد عبداللهیان روز جمعه در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران در استانداری اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۹۰ دستگاه احراز هویت از آغاز رای گیری در شعب اخذ رای فعال شده ضمن اینکه دستگاه های پشتیبان نیز در صورت نیاز آماده است.

وی با بیان اینکه صبح امروز پنج دستگاه احراز هویت شعب اخذ رای به دلیل بروز مشکل تغییر داده شد، افزود: دستگاه پشتیبان به سرعت به محل اخذ رای ارسال شد و تا کنون در هیچ شعبه ای گزارشی در مورد بروز مشکل در دستگاه های احراز هویت نداشته ایم.

رییس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در حوزه انتخابیه رشت و خمام عنوان کرد: از ۶ ماه قبل انجام اقدامات و تمهیدات لازم برای فراهم ساختن زیرساخت های فناوری در برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت، افزود: بابت برگزاری انتخابات ۲۵ دکل مخابراتی در روستاهای دور افتاده گیلان نصب شد و به واسطه انتخابات، ارتباطات مخابراتی توسعه یافت.

به گزارش ایرنا، ۲ میلیون و ۱۲ هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۷۰۳ هزار و ۵۱۱ واجد شرایط مربوط به شهرستان رشت است؛ ضمن اینکه ۸۶ هزار و ۱۶۶ رای اولی در گیلان حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha