۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85403575
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حماسه حضور رای اولی های بوشهری در ساحل خلیج فارس

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبر: 85403575
حماسه حضور رای اولی های بوشهری در ساحل خلیج فارس

بوشهر-ایرنا- رای اولی‌های بوشهری در آغازین دقایق رای گیری با حضور در پای صندوق‌های رای جلوه‌ای دیدنی و ماندگار برای اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی رقم زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساحل نشینان خلیج فارس در بوشهر امروز یازدهم اسفندماه همزمان با سایر استان های کشور به پای صندوق های رای حاضر شدند تا بار دیگر اتحاد و همدلی خود برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی را به رخ بکشند.

در شرایطی که دشمنان از چندین ماه قبل با تمام ابزارهای رسانه ای خود کارزار کاهش مشارکت مردم در انتخابات را کلید زدند بوشهری ها با عزمی مصمم قصد دارند همانند 22 بهمن و برپایی یک راهپیمایی باشکوه بار دیگر محاسبات دشمنان را بر هم بزنند.

بوشهری ها به عنوان مرزداران همیشگی خلیج فارس در صحنه و بزنگاه‌های مختلف وفاداری خود را به نظام و انقلاب اثبات کرده اند و امروز نیز با موج هایی خروشایی در صف های شعب اخذ رای هستند تا نمایندگان منتخب خود را حمایت کنند.

امروز شعبه‌های اخذ رای میزبان قشرهای مختلف مردمی شده که در این میان حضور رای اولی با چهره های سرشار از شور و شوق جوانی در مسیر رای به عزت، استقلال، پیشرفت و آبادنی ایران اسلامی قرار گرفتند.

آری امروز رای اولی ها آمده اند تا با گام‌هایی محکم و استوار علاوه بر کوبیدن مشت محکمی بر دهان بدخواهان این آب و خاک، انتخابی هوشمندانه و آگاهانه برای تشکیل مجلسی قوی داشته باشند.

لبیک دانش آموز رای اولی به توصیه رهبر معظم انقلاب

یکی از دانش آموزانی که با در دست داشتن پرچم کوچکی از ایران اسلامی پای صندوق رای آمده، عنوان می کند: با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و همچنین ساختن ایرانی قوی تصمیم گرفتن در آغازین دقایق رای گیری، رای خود را به صندوق بیندازم.

محمدجواد غریبی اضافه کرد: امروز همکلاسی هایم نیز به صورت دسته جمعی با حضور در پای صندوق سیار واقع در اسکله بندر بوشهر رای به ایرانی آباد و سربلند دادند.

دیگر دانش آموز بوشهری نیز گفت: پس از برگزاری همایش های دانش آموزی برای حضور در انتخابات بود که سعی کردم در نقش فردی تاثیرگذار در این صحنه مهم و حساس شرکت کنم.

امیر علیزاده ادامه داد: طبیعی است که به عنوان یک رای اول دارای هیجان هستم و سعی می کنم تصویر رای ام را در گروه های خانوادگی و هم سالان و دوستانم به اشتراک بگذارم.

انتخاب نماینده شایسته نیازی مبرم برای گره گشایی از مشکلات کشور است

زینب جعفری اضافه کرد: با همه کمبودها و کاستی ها مشارکت در انتخابات را حقی مسلم و سلب نشدنی برای خودم می دانم چراکه اعتقاد دارم انتخاب فردی شایسته و توانمند گره گشا بسیاری از مشکلات باشد.

وی عنوان کرد: در روزهایی که دشمنان جمهوری اسلامی چشم خود را به مشارکت بسیار در انتخابات دوخته اند ما رای اولی ها در نخستین صحنه حضور خود مصمم به خلق حماسه ای ماندگار هستیم.

جعفری افزود: هر چند در چند نوبت حضور در انتخابات شورای دانش آموزی را تجربه کردم ولی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به واسطه کارکردی بسیار راهبردی حائز اهمیت فراوانی هستند.

دیگر دانش آموز بوشهری نیز عنوان می کند: حضور در انتخابات زمینه ساز انتخاب افرادی صاحب نظر و متخصص است که باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

مهدی هاشمی افزود: در مدرسه ما دانش آموزان واجد شرایط برخلاف جو ایجاد شده در رسانه های معاند شور و حالی وصف ناپذیری دارند تا همانند رودی خروشان به دریای متلاطم و مواج ملت ایران بپیوندند.

دانش آموزانی که با آگاهی از هدف دشمنان قانع به حضور در انتخابات دشمن شدند

وی اظهار کرد: برخی از همکلاسی های من برای حضور در انتخابات شور و اشتیاقی نداشتند ولی با تبیین این نکته که دشمنان ما حسابی ویژه روی عدم حضور مردم باز کردند بخوبی متوجه نقش حیاتی و حساب خود برای سرنوشت سازی در آینده کشور شدند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری با رای گیری در ۸۷۳ شعبه اخذ رای این استان راس ساعت هشت صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

در این دوره از انتخابات از جمعیت یک میلیون و ۲۰۹ هزار نفری این استان ۸۰۴ هزار و ۱۰۷ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha