۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85403553
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: مردم پای صندوق های اخذ رای بصیرت خود را اثبات کردند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های اخذ رای در این استان از همان ساعات اولیه گفت: مردم با این حضور خود که ازابتدای صبح جلوه ای برجسته همپای کشور در گیلان دارد، رای بار دیگر ثابت کردند که در بصیرت و آگاهی پیشرو هستند چنانکه در طول تاریخ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی این مهم را به اثبات رسانده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز جمعه در ستاد انتخابات استان گیلان در استانداری اظهار کرد: تا ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه صبح امروز بیش از ۱۰۶ هزار نفر از مردم استان در انتخابات شرکت کردند و رای خود را داخل صندق انداختند.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد از این آمار مردان و ۴۰ درصد دیگر را بانوان تشکیل می دهند، اضافه کرد: استقبال جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال بسیار چشمگیر و خوب بوده و با گروه سنی ۴۵ تا ۵۰ سال تقریبا برابری دارد، ضمن اینکه در ارتباط با انتخابات دوره قبل مجلس در ۲ ساعت نخست رای گیری؛ آراء اخذ شده رشد ۱۰ درصدی مشارکت را نشان می دهد.

نماینده عالی دولت با اشاره به حضور خود در یکی از شعب اخذ رای در رشت و استقبال چشمگیر مردم در این شعبه برای شرکت در انتخابات ادامه داد: تاکید شد تا برای رفاه مردم برای این شعبه فضای بیشتری در نظر بگیرند.

وی با قدردانی از مردم استان گیلان بابت احساس تکلیف برای مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور در پای صندوق های اخذ رای افزود: مردم بارها شکوه و عظمت حضورشان را به جهانیان نشان داده اند و امروز نیز این بزرگی را به رخ دنیا خواهند کشید.

وی با بیان اینکه در ۱۰۰ درصد شعب اخذ رای گیلان همه عوامل و ناظران حاضر بوده و روند امور به بهترین نحو انجام می شود؛ افزود: تمام سیستم های ارتباطی و دستگاه های احراز هویت برخط فعال است؛ پایداری شبکه ۱۰۰ درصد بوده و دایم کنترل می شود و در هیچ یک از شعب اخذ رای مشکلی وجود ندارد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه امنیت انتخابات برقرار است، اضافه کرد: از عوامل امنیتی، نیروهای فراجا، سپاه، بسیج و سایر دست اندرکاران و فعالان در امر انتخابات قدردانی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha