۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85403549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار البرز : وحدت حماسی اقوام در سرزمین ایران کوچک مثال زدنی است

کرج – ایرنا- استاندار البرز با بیان اینکه تمهیدات لازم برای جمع آوری آرای مردم در مناطق مختلف استان فراهم شده است،گفت : وحدت حماسی اقوام در سرزمین ایران کوچک مثال زدنی است.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: حضور باشکوه مردم البرز را در انتخابات ارج می نهیم و صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: تا کنون هیچ گزارشی مبنی برمشکل انتخاباتی در استان البرز نداشته ایم و کار انتخابات با تمام ظرفیت به خوبی پیش می رود.

عبداللهی گفت : یک هزارو ۳۳۳ صندوق و شعبه ، آرای مردم البرز را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمع آوری می کنند.

استاندار البرز خاطر نشان کرد: از این تعداد ۹۹۲ صندوق یا شعبه متعلق به کرج ،‌فردیس و اشتهارد است و ۳۴۱ صندوق و شعبه متعلق به چهارشهرستان غرب استان است .

وی گفت : امکانات لازم برای جمع آوری آرا در مناطق صعب العبور استان فراهم شده است.

عبداللهی از مردم قهرمان البرز خواست با تشکیل صفوف انتخاباتی طولانی بیش از پیش دشمنان اسلام را ناکام کنند و به فرمایشات رهبری معظم انقلاب لبیک بگویند.

وی گفت: اقوام ایرانی ساکن البرز با وحدت ، انسجام و عشقی که به نظام ، شهدا و رهبری دارند پای صندوق می آِیند و انتخابات بی نظیری را برای البرز رقم خواهیم زد.

۳۰۷ نامزد مجلس شورای اسلامی برای کسب سه کرسی و سه نامزد مجلس خبرگان رهبری برای کسب ۲ کرسی در استان البرز پا به عرصه انتخابات این دوره گذاشته اند.

یک میلیون و۷۶۰ هزار نفر از ساکنان البرز واجد رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha