حماسه حضور مردم قم پای صندوق رای/ این گزارش به روز رسانی می‌شود

قم - ایرنا - مردم متدین و انقلابی قم امروز همزمان با سراسر کشور از نخستین ساعت آغاز انتخابات، پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا بار دیگر حماسه‌ای از حمایت از نظام اسلامی را ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز جمعه در قم آغاز شد و مردم متدین و انقلابی قم نیز با شرکت گسترده خود در هنگام شروع رای‌گیری بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

ساعت 19:19|فیلم | حضور گرم قمی ها در پای صندوق های رای

مردم قم در خاستگاه انقلاب اسلامی با حضوری گرم در اسفند ماهی سرد حماسه جدیدی را در نخستین تجربه انتخابات تمام الکترونیک در تقویم پرافتخار این استان ثبت کردند.

ساعت 18:58|قم جزو پنج استان برتر در مشارکت حداکثری درانتخابات است

استاندار قم گفت: براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، قم جزو پنج استان برتر در مشارکت حداکثری در انتخابات است. 

 سیدمحمد آقامیری عصر جمعه با حضور در بخشداری قاهان از توابع شهرستان جعفرآباد قم اظهار داشت: مشارکتی که مردم قم امروز داشته‌اند نشان داد همچنان پای کار انقلاب و نظام هستند.

ساعت 17:47| استاندار: استقبال مردم قم از انتخابات کم‌نظیر بوده‌ است

استاندار قم گفت: در بازدیدهایی که از شعبه‌های اخذ رای داشته‌ایم مردم استان مشارکت چشم‌گیری در انتخابات دارند و استقبال آنان کم‌نظیر است.

سیدمحمد آقامیری دربازدید از روند برگزاری انتخابات در حوزه جعفرآباد قم بیان کرد:‌ انتخابات یک نوع جشن ملی محسوب می‌شود و امروز روز پیروزی ما و شکست استکبار و ایادی‌ آن‌ها است.

ساعت 17:45| تلاش بر این است نتایج دست کم یک ساعت پس از پایان انتخابات در قم آماده شود

رییس ستاد انتخابات قم گفت: با توجه به برگزاری انتخابات استان قم به صورت الکترونیکی، تلاش بر این است نتایج دست کم یک ساعت پس از پایان انتخابات آماده شود که البته اعلام آن توسط وزارت کشور خواهد بود.

احمد حاجی زاده گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، پیرامون آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در استان قم، بیان داشت: انتخابات در این استان به صورت کاملا الکترونیکی و بدون هیچ مشکلی در نهایت سلامت، سرعت و امنیت در حال برگزاری است.

ساعت 17:33|حضور گرم قمی‌ها در نخستین تجربه انتخابات تمام الکترونیک

مردم قم در خاستگاه انقلاب اسلامی با حضوری گرم، پرشور و صفوف بهم پیوسته حماسه جدیدی را در نخستین تجربه انتخابات تمام الکترونیک در تقویم پرافتخار این استان ثبت کردند.

حال و هوای امروز قم از جنس حماسه و غرور است و پای هر صندوق رأی دریایی از مردم وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر به صف نشسته‌اند؛ بسیاری از خانواده‌ها با نوزادان و کودکان خردسال خود آمده‌اند تا مشق سیاست را از همان دوران کودکی به فرزندانشان آموزش دهند.

ساعت 14:56|امام جمعه قم: انتخابات از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه قم خدمت در برگزاری انتخابات و اِعمال حق مردم را از پاک‌ترین و زیباترین خدمت‌ها دانست و گفت: انتخابات از مهمترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه قم افزود:شکوه حضور ملت ایران، انقلابی را پدید آورد و رهبری حضرت امام(ره) معادله‌های جهان را تغییر داد.

ساعت 13:04|نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران درانتخابات شرکت کرد

نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی از مراجع تقلید، درایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

ساعت 12:50| عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: نیازمند یک مجلس قوی و کارآمد هستیم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نیازمند یک مجلس قوی و کارآمد هستیم، گفت: باید افرادی کاردان وارد مجلس شوند که بتوانند مشکلات جامعه به‌خصوص اقشار مستضعف را حل کنند.

آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یکی از مهم‌ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی است.

ساعت 12:45| آیت‌الله جوادی آملی رای خود را ثبت کرد

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با حضور در یکی از شعب رای گیری در قم، رای خود در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را ثبت کرد.

ساعت 12:37| فیلم | توصیه های آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی پس از ثبت رای

آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی پس از ثبت الکترونیکی رای خود با تاکید بر مشارکت مردم در پای صندوق های رای به اهمیت حضور در این دوره از انتخابات پرداختند.

ساعت 12:37| استاندار قم: حضور مردم در شعبه های اخذ رای گسترده‌است

استاندار قم با اشاره به اینکه حضور مردم در شعبه های اخذ رای استان گسترده است، گفت: امروز با حضور باشکوه و با بصیرت مردم پای صندوق های رای به یادماندنی خواهد شد.

سید محمد آقامیری روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: از ساعات اولیه آغاز رای‌گیری، شاهد حضور گسترده مردم بوده‌ایم و تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته‌است.

ساعت 12:30|آیت الله نوری همدانی رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید قم با شرکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رای خود را به صندوق شماره ۱۷۳ انداخت.

این مرجع تقلید پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: من برای چندمین بار به ملت عزیزمان تاکید می کنم با شور و شوق در این انتخابات شرکت کنند.

ساعت 12:15| آیت الله مکارم شیرازی رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با شرکت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رای خود را به صندوق شماره ۱۷۳ انداخت.

این مرجع تقلید پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، روز انتخابات را از روزهای بسیار پر برکتی خواند و گفت: ملتی توانایی اداره خود را دارد که بر اراده مردمش متکی باشد و متکی بودن بر مردم از طریق رای دادن در انتخابات محقق می شود.

ساعت ۱۰:۳۰|قم تنها استانی است که انتخابات در آن به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی برگزار می‌شود

استاندار قم با اشاره به فراهم بودن تمام امکانات برای برگزاری انتخابات در این استان گفت: قم تنها استانی است که انتخابات در آن به صورت ۱۰۰درصد الکترونیکی برگزار می‌شود.

ساعت ۱۰:۰۰|آیت‌الله سبحانی:انتخابات از راه‌های تثبیت نظام است

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی از واجبات است، گفت: یکی از راه‌های تثبیت نظام ،انتخاب وکلا در مجلس شورای اسلامی است.

ساعت ۸:۰۰|انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری درقم آغاز شد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم به خبرنگار ایرنا گفت: در استان قم افزون بر ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری هستند.

احمد حاجی زاده اظهار داشت: همچنین امسال ۴۵ هزار رای اولی در استان قم هستند که ۲۲ هزار نفر از آنان دختر و ۲۳ هزار نفر نیز پسر می‌باشند.

انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در قم به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

در استان قم ۲۶۲ نامزد مجلس شورای اسلامی برای سه صندلی خانه ملت با هم رقابت می‌کنند.

یک نامزد نیز به عنوان نماینده قم در مجلس خبرگان رهبری انتخابات خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha