تعدادی پرونده تخلف انتخاباتی در البرز ثبت شده است

کرج - ایرنا- رییس کل دادگستری استان البرز گفت: تعداد اندکی پرونده‌ در ارتباط با انتخابات جاری در این استان تشکیل شده و در روند تحقیقات قضایی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، "حسین فاضلی هریکندی " روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق انتخابات مسجد جامع رجایی شهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقدامات پیشگیرانه تاکنون فقط تعدادی کمی پرونده تخلف در دادگستری استان البرز ثبت شده است .
وی اضافه کرد: برای برگزاری انتخاباتی آرام ، سالم و بدون حاشیه، تمام مجریان، ناظران و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضایی استان البرز کمر همت بسته اند.

رییس کل دادگستری البرز گفت: با تدارک برنامه‌های متعدد در انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش شده تا قانون جدید انتخابات و مسوولیت‌های نامزدها و طرفداران آن‌ها تبیین شود.
فاضلی هریکندی بیان کرد: امیدواریم با مشارکت حداکثری، انتخابات پرشور مدنظر رهبر معظم انقلاب، با حضور و انگیزه مردم به ویژه جوانان محقق شود و به عنوان پشتوانه امنیت ملی در مقابل دشمنان نظام اسلامی باشد.

۳۰۷ نامزد مجلس شورای اسلامی برای کسب سه کرسی و سه نامزد مجلس خبرگان رهبری برای کسب ۲ کرسی در استان البرز پا به عرصه انتخابات این دوره گذاشته اند.

یک هزار و ۹۸۴ صندوق انتخاباتی برای جمع آوری آرای مردم البرز امروز جمعه فعال شده است.

یک میلیون و۷۶۰ هزار نفر از ساکنان البرز واجد رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha