شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

تبریز - ایرنا - مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار آذربایجان شرقی پیش از آغاز زمان رای گیری در شعب اخذ رای حاضر شدند تا با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه ای دیگر خلق کنند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، انتخابات همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز، جمعه ۱۱ اسفندماه در سه هزار و ۲۳۲ شعبه اخذ رای و چهار هزار و ۸۶۸ نقطه استان آغاز شد.

۵۱۲ نامزد انتخابات مجلس در استان آذربایجان شرقی امروز چشم به دستان مردم فهیم و شهید پرور استان دوخته اند .

از مجموع ۵۱۲ نامزد مجلس شورای اسلامی، ۴۴ نامزد زن برای مجلس شورای اسلامی در استان در معرض رای گیری مردم قرار می‌گیرند که ۲۴ نفر آن‌ها در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو هستند.

تعداد ۴۴ نفر برای هر کرسی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو و ۲۷ نفر نیز برای هر کرسی در استان رقابت خواهند کرد.

تعداد ۵۰ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در استان وجود دارد.

ساعت ۸:۱۲ رای گیری در سه هزار و ۲۳۲ شعبه اخذ رای در آذربایجان‌شرقی آغاز شد

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

«تراب محمدی» رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه رای گیری در ۵۰ حوزه اصلی و فرعی این استان برگزار می شود، افزود: رای گیری در چهار هزار و ۸۶۸ نقطه استان از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر انجام می شود و در صورت استقبال مردم، زمان برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور تمدید می شود.

وی اظهار کرد: مردم می‌توانند با یکی از مدارک شناسایی خود شامل شناسنامه، کارت‌ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه راهنمایی و رانندگی و گذرنامه در انتخابات شرکت کنند.

۸:۱۳ برنده جشنواره فیلم فجر: برای ایرانمان بیایید/انتخابات فصل مشترک موافق ها و مخالف ها است

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

کارگردان فیلم آپاراتچی و برنده سیمرغ طلایی و جایزه جشنواره بین المللی فیلم فجر تاکید کرد: تمام هستی ملتمان، عزت و اقتدار برای ایران است و همان گونه که فرمودند، حتی اگر اسلام را باور ندارید، برای ایران بیایید در واقع انتخابات فصل مشترک موافق ها و مخالف ها بوده تا خواست خود را به کرسی بنشانند.

غلامعلی طاهرفر روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا، در خصوص اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: بودن یا نبودن، مگر مسئله این است؟ بودن در کنار هم و نبودن در کنار هم، کدام را انتخاب کنیم؟ اگر در هر اتفاق، رویداد و ماجرایی با هم باشیم، تابلویی ماندگار و لحظه‌ای جاودان در قاموس این سرزمین است.
وی افزود: اگر با هم نباشیم چه تصویری خواهد بود؟ دوست ندارم که با هم بودن را به نفع انتخابات مصادره کنم اما با هر اندیشه، تفکر، حزب، رسته و جناحی هم که باشیم، با هم بودن چه موافق و چه مخالف، جلوه‌ای بی مثال دارد.

۸:۱۵ استاندار آذربایجان شرقی: نگاه دوست و دشمن به این انتخابات است

مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در خصوص این‌که نباید در کار خیر، تاخیر داشت و امروز باید به وظیفه عبادی و سیاسی خود عمل کنیم، گفت: امروز نگاه دوست و دشمن به این انتخابات و پای کار انقلاب و نظام خود بودن مردم است.

مالک رحمتی روز جمعه پس از اخذ رای در مسجد حضرت زهرا (س) تبریز در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم عزیز در همه برهه‌های انقلاب اسلامی اثبات کردند که همواره عاشق ایران، وطن و ارزش‌های اسلامی بوده و برای این کشور از جان و مالشان گذشتند.

۸:۱۸ دستگاه قضائی با تخریب کنندگان فضای انتخابات برخورد می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد گفت: دستگاه قضائی با تخریب کنندگان فضای انتخابات که در پی ایجاد التهاب باشند، به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین متقی نیا روز جمعه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان، با ابراز نارضایتی از وضعیت ملتهب و مخرب فضای مجازی در جریان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با کسانی که با هویت های نامعلوم به دنبال تخریب فضای سالم انتخابات هستند به شدت برخورد خواهد شد.

وی با برشمردن برخی از مصادیق مجرمانه در فضای مجازی، افزود: تشویش اذهان عمومی، بی اخلاقی، تهمت و افترا و زیرسوال بردن ارکان حاکمیتی و مفاهیم دینی از جمله خطوط قرمزهایی است که فعالان و کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید با دقت و حساسیت مراقبت لازم در نوع انتشارات خود داشته باشند.

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه


۹:۲۳ تعداد ۲۵۸ نامزد در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو رقابت می‌کنند

فرماندار شهرستان تبریز اعلام کرد: تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو ۲۵۸ نفر نهایی شده و رقابت بین این نفرات در حال انجام است.

یونس فاتح روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از آمادگی کامل فرمانداری تبریز به عنوان حوزه اصلی تبریز، آذرشهر و اسکو در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: امروز علاوه بر سه شهرستان مزبور، یک حوزه فرعی اقلیت های مذهبی نیز در خلیفه گری ارامنه آذربایجان اقدام به اخذ آرا می کنند و تمامی امکانات از حیث آمادگی برای مجریان، حافظان و ناظران فراهم است.

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

۹:۱۴ فرماندار: ۲۰۲ هزار و ۶۸۵ نفر در مراغه واجد شرایط رای هستند

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه با بیان اینکه ۲۷۷ هزار و ۲۷۱ نفر در شهرستان سکونت دارند، بیان کرد: ۲۰۲ هزار و ۶۸۵ نفر از این تعداد حائز شرایط شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

«مرتضی مینویی» روز جمعه و در محل ستاد انتخابات این شهرستان به خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰ هزار و ۵۳۱ نفر از واجدان شرایط رای این شهرستان رای‌اولی هستند و برای نخستین‌بار در سرنوشت خودشان مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۸۵ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: ۱۴۵ مورد از آنها در بخش مرکزی و ۴۰ مورد نیز در بخش سراجو استقرار دارد و زمینه لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی طبق زمانبندی فراهم شده است.

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

۹:۴۸ رای گیری در آذربایجان شرقی در چهار هزار و ۸۶۸ نقطه انجام می شود

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: رای گیری از مردم در سه هزار و ۲۳۲ شعبه و چهار هزار و ۸۶۸ نقطه از استان انجام می شود.

تراب محمدی اظهار کرد: آذربایجان شرقی نیز همانند سایر نقاط کشور، برای برگزاری سالم این انتخابات ۱۰۰ درصد آماده بوده و نقطه ای از استان از قلم نیافتاده و صندوق های سایر در مناطق سخت عبور نیز آماده رای گیری از مردم هستند.

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

۱۰:۳۴ شرکت گسترده مردم در انتخابات موجب ارتقای اقتدار و امنیت کشور می‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب تقویت و ارتقای اقتدار و امنیت کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله «محمدعلی آل هاشم» روز جمعه به هنگام انداختن رای خود در صندوق های رای با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات ضروری است، افزود: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته اند تا اگر حضور کمتر باشد، نظام دینی و انقلابی ما را تضعیف کنند.

مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

۱۰:۵۴ فیلم| نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و استاندار در پای صندوق

۱۲:۲۷ فرمانده سپاه عاشورا: رای امروز رای به نظام است

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

فرمانده سپاه عاشورا گفت: رای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، ابتدا رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی سپس به نامزدهای انتخاباتی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق در مسجد آیت الله انگجی تبریز در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امروز شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای هستیم و انتظار از مردم نیز همین است.

۱۲:۴۱ برگزاری انتخابات در آذربایجان شرقی بدون حاشیه است

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

رییس ستاد انتخابات در آذربایجان شرقی اعلام کرد: روند برگزاری انتخابات در این استان خوب و بدون هیچ گونه مسایل حاشیه ای، تنش و مسایل خاص ادامه دارد.

تراب محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از ساعت هشت صبح شعبات اخذ رای در شهرها و بخش های مختلف استان برای اخذ رای آماده شده و اکنون مراحل رای گیری ادامه دارد.

۱۲:۴۴ ناظران شورای نگهبان از آرای مردم پاسداری می‌کنند

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان آذربایجان‌شرقی گفت: ناظران امین شورای نگهبان با استقرار در شعبه‌های اخذ رای از آرای مردم به عنوان امانت آنان پایدار می‌کنند.

«صمد عزیزی»، در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ناظران شورای نگهبان همپای عوامل اجرایی در شعب اخذ رای مستقر هستند، افزود: این افراد برای حفاظت و پاسداری از امانت مردم تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه در هر شعبه اخذ رای استان، سه تا پنج ناظر امین مستقر هستند، اظهار کرد: این افراد به فرایند اخذ رای در استان نظارت می کنند تا اخذ رای از مردم قانونمند انجام شود و دستورالعمل های برگزاری انتخابات به صورت کامل رعایت شود.

۱۴:۰۳ روند رای گیری در آذربایجان شرقی عادی است

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی به بروز اشکالات جزئی در دستگاه های احراز هویت در ساعات اولیه انتخابات و رفع آن در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روند برگزاری انتخابات و رای گیری در استان عادی بوده و در حال انجام است.

«حسن حقیقیان» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: مشکلی که در این زمینه ایجاد شده بود با تلاش‌ همکاران هیات نظارت و اجرایی رفع شده و مشکلی از بابت احراز هویت در شعب اخد رای وجود ندارد.

۱۵:۰۵ ثبت احوال آذربایجان شرقی امروز فعال است

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان شرقی اعلام کرد: همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات محلی شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تمام ۳۴ واحد اداری این مجموعه در استان برای ارایه خدمات صدور مدارک احراز هویت دایر است.

رضا ایمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مدیریت ثبت احوال در ۲۲ شهرستان و ۱۲ بخش امروز علاوه بر ارایه خدمات ذاتی خود، در زمینه خدمات هویتی و رفع مشکلات مربوط به شناسنامه و کارت ملی آماده ارایه خدمت به هموطنان و مردم استان است.

۱۶:۲۴ دادستان تبریز: عمده تخلفات، دخالت غیرقانونی در روند برگزاری انتخابات است

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی با تایید ارسال گزارش هایی از بروز برخی تخلفات انتخاباتی در شهرها و بخش های مختلف استان از صبح امروز /جمعه/ تاکنون گفت: عمده تخلفات، دخالت غیرقانونی در روند برگزاری انتخابات است.

بابک محبوب علیلو روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اعلام کرد: دستورات لازم از سوی دادستانی های شهرستان ها درباره این تخلفات صادر شده است و تمام تلاش ما بر این است تا با این تحلفات و یا جرایم در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: تخلفات صورت گرفته امروز در شهرستان ها و بخش های مختلف و از جمله چند مورد تخلف انتخاباتی در شهرستان تبریز گزارش شده است و رویکرد اصلی دادستانی مقابله با این نوع تخلفات است.

۱۷:۰۴ مردم حماسه‌آفرین تبریز: برای ایرانی آباد کنار هم هستیم

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

از ساعت هشت صبح امروز، انتخابات در سراسر استان آذربایجان شرقی آغاز شد و شعبات اخذ رای میزبان مردم استان از همه سلیقه ها و قشرها هستند.

ظهر امروز عازم تعدادی از شعب اخذ رای در سطح شهر تبریز می‌شوم. هوای امروز بسیار ملایم و خنک است و بوی عید از کوچه‌های شهر به مشام می‌رسد. گویا حماسه حضور امروز، نویدبخش گرمای روزهای آینده است.

۱۷:۳۶ حضور نامزدها در شعب متعدد اخذ رای غیرقانونی است

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: هر گونه حضور نامزدهای انتخاباتی در شعب گوناگون و متعدد اخذ رای غیر قانونی بوده و نسبت به این موضوع به این افراد هشدار می دهیم.

تراب محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به جز شعبه ای که اقدام به رای دهی می کنند، نباید در شعبه های شهری و روستایی حاضر شده و شائبه تبلیغات به وجود آورند که در صورت بروز این امر مرتکب تخلف شده اند.

۱۸:۰۰ زمان رای گیری در آذربایجان شرقی تا ساعت ۲۰ تمدید شد

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از تمدید زمان رای گیری در شعب استان به مدت ۲ ساعت خبرداد و گفت: این انتخابات تا ساعت ۲۰ تمدید شده است.

تراب محمدی در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: با توجه به حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای، این تمدید صورت گرفته و در صورت نیاز، قابل تمدید برای ساعات بعدی نیز خواهد بود.

۱۸:۲۰ استقبال دانشجویان دانشگاه تبریز از رای گیری در محوطه دانشگاه

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

دانشگاه تبریز با انجام یک طرح ابتکاری و جشنواره مانند، فرصتی برای شرکت دانشجویان رای اولی در انتخابات ایجاد کرده که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه تبریز در گفت و گو با ایرنا با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان رای اولی از انتخابات این دوره، اظهار کرد: تلاش شده در محوطه دانشکده گیاه شناسی این دانشگاه با ایجاد فضای شاد و پرنشاط، خاطره ای شیرین برای دانشجویان رای اولی ایجاد شود.

۱۸:۲۲ ارامنه آذربایجان شرقی برای دفاع از آرمان های انقلاب پای صندوق های رای حاضر شدند

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

رئیس شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان از حضور پرشور ارامنه تبریز در پای صندوق‌های رای خبرداد و گفت: ارامنه استان همپای برادران و خواهران مسلمان خود برای دفاع از آرمان های انقلاب و خون شهدا به پای صندوق های رای آمدند.

"گاتیک جُرجیان" روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: ارامنه آذربایجان و تبریز از ساعت اولیه آغاز رای گیری، دوشادوش خواهران و برادران مسلمان خود در پای صندوق‌های رای حضور یافته‌اند و حضور آنها همچنان ادامه دارد.

۱۸:۵۸ ۲۱۴ سربازرس بر حسن جریان انتخابات در آذربایجان‌شرقی نظارت دارند

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: تعداد ۲۱۴ سربازرس بر حسن جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این استان نظارت دارند.

محمدرضا سلطان‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مجموع بازرسان شعبات و صندوق های رای آذربایجان شرقی را بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر اعلام و اظهار کرد: بر اساس تصمیمات هیات بازرسی برای ۲۲ شهرستان استان یک نفر بازرس ویژه نیز منصوب و به محل های ماموریت خود اعزام شده اند.


۱۹:۰۰ سیستم اخذ رأی در آذربایجان شرقی پایدار است

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: با گذشت بیش از ۱۰ ساعت از آغاز انتخابات، سیستم اخذ رأی در سطح استان پایدار بوده و مشکلی در روند رأی گیری از مردم روی نداده است.

فرهاد شیدایی، روز جمعه در ستاد انتخاباتی استان در گفت و گو با ایرنا افزود: از چند روز گذشته نقطه زنی و تست ارتباطی در سه هزار و ۲۳۱ شعبه صندوق رای انجام شده و شبکه ارتباطی پیکربندی شده است.

۲۰:۰۳ مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل است

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی فردا مدارس این استان تعطیل است.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه با قدردانی از حضور پرشکوه هم استانی های عزیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به اطلاع می رساند با عنایت به اینکه بیشتر فرهنگیان همیشه حاضر در صحنه به عنوان اعضای شعب اخذ رای در مدارس استان در حال خدمت رسانی به مردم می باشند و پیش بینی می شود فرآیند شمارش آرا به طول بینجامد؛ تمام مدارس روستایی و شهری آذربایجان شرقی فردا /شنبه/ تعطیل اعلام می شود.

۲۲:۵۱ عروس و داماد ملکانی پای صندوق رای حضور یافتند

عروس و داماد اهل روستای سرملو از توابع شهرستان ملکان با حضور در پای صندوق رای، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، این زوج در ساعات پایانی امروز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای در این روستا، رای خود را به صندوق انداختند.

00:05 فیلم| مردم شهرهای تابعه و عشایر آذربایجان‌شرقی در پای صندوق‌های رای حماسه آفریدند

۰۰:۰۸ پایان حماسه حضور مردم آذربایجان شرقی در انتخابات ۱۱ اسفند/ آغاز شمارش آرا

شور انتخابات در سر ایران/ مردم آذربایجان شرقی پیشتاز خلق حماسه

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: زمان قانونی انتخابات ۱۱ اسفند در ساعت ۲۴ به اتمام رسید ولی رای گیری تا آخرین فرد داخل شعب در سطح استان ادامه می‌یابد.

«تراب محمدی»، روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتخابات دوازهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد و به علت استقبال شرکت کنندگان سه بار تمدید شد.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز یازده اسفند ماه آغاز شد.

آذربایجان شرقی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.

از جمعیت چهار میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۵ نفری استان، سه میلیون و ۱۸۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات اسفند ماه امسال هستند که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۴۹۹ نفر رای اولی هستند .

آذربایجان شرقی دارای پنج کرسی در مجلس خبرگان رهبری است که ۶ نفر در این دوره از انتخابات حضور دارند.

سه هزار و ۲۳۲ شعبه اخذ رای در ۱۳ حوزه انتخابه استان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۲ هزار ۴۹۳ شعبه اخذ رای، ثابت و ۷۳۹ شعبه نیز به صورت سیار است.

از این تعداد یک هزار و ۶۶۷ شعبه اخذ رأی شهری و یک هزار و ۵۶۵ شعبه اخذ رأی روستایی است.

یک شعبه اخذ رای هم برای اقلیت‌های دینی در تبریز در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha