وزیر فرهنگ رای خود را به صندوق انداخت + فیلم

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در شعبه دریافت رای در تالار وحدت، برگه‌های رای خود برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را به صندوق رای انداخت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه - یازدهم اسفند ۱۴۰۲- در ساعات اولیه آغاز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در تالار وحدت در تهران با از نزدیک با پیشکسوتان و هنرمندان، اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه درباره اهمیت مشارکت در انتخابات گفت و گو کرد.

اسماعیلی همچنین در کنار هنرمندان و پیشکسوتانی حوزه های مختلف هنری که در تالار وحدت حضور داشتند برگه‌های رای خود را در صندوق‌های رای انداخت.

تالار وحدت یک روز مهم و ماندگار را به خود دید

اسماعیلی پیش از رای دادن در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالات اصحاب رسانه گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در ایران عزیز همیشه پیشتاز حرکت‌های آرمان‌خواهانه ملت ایران بوده‌اند و هستند، استقلال، آزادی، امید، پیشرفت، عدالت و معنویت آرمان‌های بزرگ مردم ایران هستند که هنرمندان بزرگ ما و اهالی فرهنگ و رسانه پیشتاز این حوزه‌ها هستند»

وزیر فرهنگ گفت: به سهم خودم از تک تک شما، همکاران رسانه‌ای، هنرمندان، خبرنگاران، اصحاب موسیقی، تئاتر، نمایش، کتاب، چاپ و نشر، مد و لباس و از سینما و همه بخش‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، خبرنگاران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌نگاران و مدیران مسئول تشکر ویژه دارم.

سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، ایمان شمسایی مدیرکل اخبار داخلی و مهدی سموعی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و معاونان وزیر و مدیران کل و روسای سازمان های تابعه وزارت فرهنگ، همراه با اسماعیلی در تالار وحدت حضور یافته و برگه های رای خود را به صندوق رای انداختند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه - یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیش از ۳۵۰ خبرنگار و عوامل خبری از ۱۶۰ رسانه و ۲۰ کشور جهان، این دو انتخابات را از ایران گزارش می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha