نجات مادر باردار و رهاسازی 80 خودرو گرفتار در برف کهکیلویه وبویراحمد

یاسوج - ایرنا-مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سانحه رانندگی با ۹ مصدوم، گرفتاری ۸۰ دستگاه خودرو و گرفتاری مادر باردار در برف و کولاک از حوادث امروز در استان بوده است.

کاظم فلاحی دوست پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گرفتاری مادر باردار ساکن روستای مور خانی‌دلی‌کما از توابع دیشموک در میان برف و کولاک مهمترین حادثه امروز بود که به همت امدادگران کهگیلویه و بویراحمد این مادر نجات یافت.

وی بیان کرد:این بانوی جوان به علت شدت بارش برف، سختگذر بودن منطقه و بسته بودن تمام راه‌های ارتباطی روستا گرفتار شده بود که با حضور امدادگران هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد پس از پنج ساعت تلاش نجات یافت.

فلاحی دوست اضافه کرد: پس از گزارش تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات و اعلام وضعیت نامناسب این بانوی باردار بلافاصله یک تیم امدادی به همراه آمبولانس کمک دار و نیروهای متخصص به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تیم امدادی پس از سه ساعت حرکت در مسیر سختگذر و برف و کولاک بر بالین مادر باردار حاضر شدند و با انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی، فرزند این مادر به دنیا آمد و هم اکنون حال مادر و نوزاد خوب است.

رهاسازی ۸۰ خودرو گرفتار در برف

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویر احمد همچنین از رهاسازی ۸۰خودروی گرفتار در برف و کولاک در جاده جوخانه به باغچه سادات از توابع شهرستان چرام خبر داد.

وی افزود:در این عملیات ۲۳۵ نفر امداد رسانی شد.

سانحه رانندگی با ۹ مصدوم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: عصر پنجشنبه دهم اسفندماه ساعت ۱۷:۲۰ حادثه رانندگی با ۹ مصدوم به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گزارش شد.

وی ابراز کرد: در این حادثه ۲ دستگاه خودروی تیبا و تاکسی پژو ۴۰۵ درجاده یاسوج به گچساران با هم تصادف کردند.

فلاحی دوست عنوان کرد: نیروهای امدادی پایگاه جاده ای شهید قرقانی شلال دان در کوتاه ترین زمان به محل حادثه اعزام شدند که پس از رهاسازی مصدومان و انجام اقدام های پیش بیمارستانی، آنها را برای ادامه روند درمانی با استفاده از ۲ دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha