۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85402755
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پایان حماسه‌سازی گلستانی‌ها در ۱۱ اسفند

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۰
کد خبر: 85402755
پایان حماسه‌سازی گلستانی‌ها در ۱۱ اسفند

گرگان- ایرنا- دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از صبح جمعه ۱۱ اسفند همزمان با سراسر کشور در گلستان آغاز شده بود با مشارکت گسترده ساکنان این استان به پایان رسید. طبق اعلام ستاد انتخابات، گلستان یکی از استان‌های برتر در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند بود.

به گزارش ایرنا، مجموع یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که این تعداد شامل ۷۱۷ هزار و ۷۷۶ نفر مرد و ۷۱۵ هزار و ۵۵۳ نفر زن است.

همچنین ۷۹ هزار و ۳۹۵ گلستانی برای اولین بار اثرگذاری در تعیین سرنوشت کشور را در انتخابات تجربه می‌کنند.

۰۰.۱۰| آغاز شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در گلستان

شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان گلستان آغاز شد.

با اتمام مهلت قانونی برگزاری این انتخابات در ساعت ۲۴ ، آرای هزار و ۵۱۵ صندوق ثابت و سیار شمارش می‌شود.

 ۲۲.۳۳| رییس ستاد انتخابات: مشارکت گلستانی‌ها در انتخابات ستودنی است

رییس ستاد انتخابات گلستان مشارکت مردم استان در انتخابات را ستودنی خواند و گفت: در حال حاضر حوزه انتخابیه شرق گلستان (مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه) پیشتاز مشارکت در این رویداد است.

سیدعلی مهاجر اظهار کرد: بعد از حوزه انتخابیه شرق گلستان، به ترتیب حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول، حوزه انتخابیه غرب گلستان(کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، حوزه رامیان و آزادشهر، حوزه انتخابیه گنبدکاووس و سپس حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا بیشترین مشارکت مردمی را به ثبت رساندند.

۲۱.۳۸| ننه قمر؛ شما دیگه چرا!

 «ننه قمر» بانوی ۹۰ ساله گالیکشی شب هنگام خود را به شعبه اخذ رای این شهر رساند و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری شرکت کرد. این فیلم توسط مائده قمبرپور برای ایرنا ارسال شده است.

۲۰.۲۱| جشن تولد دختر مینودشتی پای صندوق رای

 «مریم مصطفی‌لو» دانش آموز رای اولی مینودشتی، همزمان با جشن تولد ۱۶ سالگی، خود را به یکی از شعب اخذ رای رساند و در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

۲۰.۴۹| صف طولانی گرگانی‌ها برای شرکت در انتخابات

سرمای هوا هم مانع حضور مردم گرگان در انتخابات ۱۱ اسفند نشد و شعبه‌های اخذ رای این شهرستان شاهد ازدحام جمعیت برای شرکت در این رویداد مهم و اثرگذار است.

۲۰.۲۹| مدارس گلستان شنبه ۱۲ اسفند غیرحضوری شد

اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه عمده برگزاری انتخابات توسط فرهنگیان و در مدارس انجام می‌شوند، فردا شنبه ۱۲ اسفند همه مدارس استان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

 بر اساس این اطلاعیه که شامگاه جمعه صادر شد، همه کلاس‌های درس مدارس سراسر گلستان روز شنبه به صورت برخط (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می شود.

۲۰.۲۶| کمبود تعرفه رای شعب روستایی رامیان برطرف شد

فرماندار رامیان در شرق استان گلستان گفت: به‌دلیل استقبال فراوان مردم، شعبه‌های اخذ رای سه روستای «رضاآباد، بلوچ آباد گردایش و بلوچ‌آباد سیاه‌خان» واقع در بخش فندرسک این شهرستان با کمبود تعرفه مواجه شدند که به قید فوریت تعرفه رای تحویل داده شد.

علی جوان حاذق‌خواه با اشاره به استقبال بالای مردم رامیان در انتخابات امروز اضافه کرد: به سبب کشاورزی و کارگری بودن بیشتر اهالی این شهرستان و نیز سرمای هوا در برخی ساعات امروز، روند حضور مردم در شعب و در ساعات پایانی صعودی خواهد بود.

فرماندار آزادشهر هم گفت: به سبب استقبال مردم برای ۶ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی این شهرستان تعرفه ارسال شد.

سیدجواد کریمی به نام شعب اشاره نکرد اما افزود: تعرفه به میزان کافی وجود دارد و به محض درخواست شعب برای آنها ارسال خواهد شد.

۲۰.۲۱| صف طولانی رای‌دهندگان در مینودشت

 مردم حوزه انتخابیه مینودشت غروب جمعه با وجود سرمای هوا حضوری پرشور و گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دارند.

۲۰.۰۲| استاندار: تاکنون ۴۴.۷ درصد مردم گلستان در انتخابات شرکت کردند

استاندار گلستان گفت: تاکنون ۶۴۰ هزار تعرفه رای در استان مصرف شده و ۴۴.۷ درصد مردم گلستان در انتخابات شرکت کردند که این آمار هر لحظه به طور تصاعدی در حال افزایش است.

علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: مشارکت مردم گلستان انتخابات گذشته ۵۷ درصد بوده و پیش‌بینی می‌شود در انتخابات امروز این رقم به ۶۰ درصد افزایش پیدا کند.

۱۹.۵۵| شرکت در انتخابات قبل از ماه عسل

زوج مینودشتی قبل از سفر به مشهد مقدس برای حضور در جشن شروع زندگی مشترک، با حضور در مسجد امام علی (ع) این شهرستان در انتخابات شرکت کردند.

۱۹.۵۱| مشارکت عشایر گلستان در انتخابات

 عشایر به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار در استان گلستان همگام با ملت ایران از ساعات اولیه آغاز انتخابات، پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند و در تعیین سرنوشت منطقه و کشور شرکت کردند.

۱۹.۳۵| زندگی مشترک زوج جوان گنبدی با شرکت در انتخابات آغاز شد

زوج جوان از اهالی روستای «محمد ایمر» از توابع بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس نخستین روز زندگی مشترک خود را با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز کردند.

این زوج جوان عصر امروز جمعه به اتفاق میهمانان خود با حضور در شعبه اخذ رای شماره ۱۱۲ بخش مرکزی گنبدکاووس رای خود را به صندوق انداختند.

۱۹.۳۴| استاندار: مشارکت مردم گلستان در انتخابات بی‌نظیر است

استاندار گلستان با اعلام مشارکت بی‌نظیر مردم این استان در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: گلستانی‌ها همانطور که همیشه در بزنگاه‌ها با بصیرت عمل کردند در انتخابات امروز هم دست به خلق یک حماسه ماندگار زدند.

علی‌محمد زنگانه روز جمعه در ستاد انتخابات گلستان اظهار کرد: مشارکت در گلستان نشانه علاقه قلبی و عملی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

۱۹.۰۳| گزارشی از دخالت نیروهای مسلح گلستان در انتخابات دریافت نشد

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان اینکه هیچ گزارشی از دخالت نیروهای مسلح گلستان در انتخابات دریافت نشده است، گفت: نیروهای مسلح با قدرت و صلابت در انتخابات حضور دارند اما از ورود به مباحث سیاسی پرهیز می‌کنند.

۱۸.۵۲ | آغاز زندگی مشترک زوج جوان گرگانی در پای صندوق رای

زوج جوان گرگانی در نخستین اتفاق مشترک پس از جاری‌شده خطبه عقد، در یک شعبه اخذ رای حاضر شده و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

این زوج که ساکن شهر گرگان مرکز استان گلستان هستند به همراه بستگان و آشنایان خود با حضور در مسجد موسی بن جعفر (ع) محله انجیراب در انتخابات شرکت کردند.

زوج سیستانی ساکن گرگان با لباس عروسی و دامادی به همراه در شعبه اخذ رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق اخذ آرا انداختند.

۱۷.۵۹ | درس پیرزن ۹۹ ساله ترکمن به مردّدها

 «تاج خانم منکلی» بانوی ۹۹ ساله ترکمن با حضور در شعبه اخذ رای کوی اندیشه گنبدکاووس، رای خود را به صندوق انداخت و درس ایستادگی و وابستگی به آرمان‌های انقلاب را به مرددهای شرکت در انتخابات داد.

۱۷.۴۱| مشارکت گسترده ترکمن‌های گلستان در انتخابات ۱۱ اسفند

 ترکمن‌های ساکن استان با حضور گسترده در صندوق اخذ رای وازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، دلدادگی خود به انقلاب و ایران را ثابت کردند.

۱۷.۳۱| ۱۲۰ راه روستایی گلستان برای انتقال صندوق‌ رای برفروبی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: برای حضور پرشور روستاییان مناطق کوهستانی و سخت‌گذار استان در انتخابات، ۱۲۰ مسیر روستایی برای انتقال صندوق های اخذ رای، برفروبی شد.

عادل مصدقی اظهار کرد: راهداران طی شبانه روز گذشته، هزار و ۲۷۲ کیلومتر از جاده‌ها را برفروبی کرده و ۴۷۶ تن شن و نمک مصرف کردند.

۱۷.۲۷ | حضور روستاییان گلستان در انتخابات

 روستاهای استان گلستان که برخی از آن‌ها شاهد بارش برف هستند با حضور در شعب ثابت و سیار، در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

۱۷.۱۴ | فرمانده انتظامی: برگزاری انتخابات در گلستان با امنیت کامل ادامه دارد

فرمانده انتظامی گلستان با دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این استان با آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است.

 سردار محمدسعید فاضل دادگر اظهار کرد: روز مهمی برای کشور است و مردم با انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و خبرنگار رهبری، سرنوشت‌شان را تعیین می‌کنند.

۱۷.۱۲ | آغاز زندگی مشترک زوج آق‌قلایی در شعبه اخذ رای

زوج ترکمن اهل شهرستان آق‌قلا در نخستین اتفاق مشترک پس از جاری‌شده خطبه عقد، در یک شعبه اخذ رای حاضر شده و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

۱۷.۰۳| شرکت بانوی ۹۲ ساله گلستانی در انتخابات

«فضه دولتی» بانوی ۹۲ ساله از اهالی روستای «چشمه‌نیل» شهرستان کلاله با حضور در شعبه اخذ رای شماره ۹ سیار شهری رای خود را به صندوق انداخت.

۱۶.۵۸| ایستاده پای انقلاب

مادر شهید سیدکریم آذریان از اهالی گنبدکاووس با وجود بیماری و دشواری تردد، با ویلچر خود را به مسجد رضوی گنبدکاووس رساند و در انتخابات شرکت کرد.

۱۶.۳۷| ۲ مورد تخلف انتخاباتی در آزادشهر کشف شد

فرماندار آزادشهر از وقوع ۲ مورد تخلف انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و گفت: بدون چشم‌پوشی با هر تخلفی که سلامت انتخابات را با خدشه مواجه کند برخورد خواهد شد.

سیدجواد کریمی اظهار کرد: دفتر تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخاباتی به دلیل فعالیت غیرقانونی و خرید و فروش رای پلمب و هوادار یکی از نامزدها هم به جرم خرید و فروش آرا با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

۱۶.۳۶| شرکت در انتخابات، اعلام وفاداری اقوام و مذاهب مینودشت به انقلاب

 اقوام و مذاهب اسلامی ساکن مینودشت شامل قزلباش، سیستانی، بلوچ، شاهرودی، کُرد و ترکمن باحضور پرشور در شعب اخذ رای یکبار دیگر اتحاد، همدلی و وحدت خود را در دفاع از انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

۱۶.۱۷| فرمانده سپاه نینوا: هیچ ناامنی در انتخابات گلستان گزارش نشده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان ایجاد و احساس ناامنی در زمان اخذ رای را برنامه‌ دشمن برای انتخابات ۱۱ اسفند برشمرد و گفت: تاکنون هیچ گزارش امنیتی از شعبات اخذ رای استان گزارش نشده و انتخابات در کمال آرامش در حال انجام است.

سردار علی ملک‌شاهکویی اظهار کرد: دشمن برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برنامه‌ریزی کرد اما برخلاف تهدیدهای دشمن مبنی بر بمب‌گذاری، جمعیت راهپیمایی‌کنندگان گلستان نسبت به سال ۱۴۰۱، افزایش ۲۶ درصدی داشت.

۱۶.۱۲| مشارکت پرشور عشایر گلستان در انتخابات

عشایر به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار در استان گلستان همگام با ملت ایران از ساعات اولیه آغاز انتخابات، پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند و هر لحظه بر موج مشارکت آنان افزوده می‌شود.

سرپرست اداره کل امور عشایر گلستان بیان کرد: پنج هزار نفر از جامعه عشایری استان واجد شرایط رای دادن هستند که هزار و ۱۰۰ نفر از آنان را رای اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

احمد پرتانی افزود: ۹ صندوق سیار برای عشایر گلستان پیش بینی شده و آرای آنان در پنج صندوق در مراوه‌تپه، ۲ صندوق در گنبدکاووس و ۲ صندوق در مناطق عشایری کلاله در حال جمع آوری است.

۱۵.۴۲| امام جمعه گرگان: حضور در انتخابات، اعلام همراهی مردم با انقلاب است

امام جمعه گرگان گفت: مردم با حضور باشکوه در انتخابات و پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند و اعلام کنند ما برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه در صحنه هستیم.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در دوران انتخابات با استفاده از ۵٠٠ شبکه تلویزیونی از مردم خواست با شرکت در انتخابات این توطئه‌ها را خنثی کنند.

۱۵.۲۰| زندگی مشترک زوج جوان آق‌قلایی در شعبه اخذ رای آغاز شد

زوج ترکمن اهل شهرستان آق‌قلا در نخستین اتفاق مشترک پس از جاری‌شده خطبه عقد، در یک شعبه اخذ رای حاضر شده و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

این زوج ترکمن که ساکن شهر انبارالوم از توابع آق‌قلا هستند به همراه بستگان و آشنایان خود در انتخابات شرکت کردند.

زوج اهل ست آق‌قلایی ساکن در انبارالوم با لباس عروسی و دامادی به همراه فرماندار، بخشدار و دادستان آق‌قلا در شعبه اخذ رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق اخذ آرا انداختند.

۱۴.۳۳| دستگاه‌های احراز هویت در تمامی شعب اخذ رای گلستان فعال است

رییس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گلستان با اشاره به فعالیت هزار و ۵۱۵ دستگاه احراز هویت در استان، گفت: دستگاه‌های احراز هویت در تمامی شعب اخذ رای گلستان فعال است.

فاطمه کاویان اظهار کرد: از ماه‌های گذشته برای بهبود وضعیت ارتباطی و زیرساختی انتخابات تلاش شده و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط مطلوب و برقراری ارتباط در سرعت بالا فراهم است.

۱۴.۳۱| امام جمعه گنبدکاووس: شرکت در انتخابات مصداق عبادت جمعی است

امام جمعه گنبدکاووس شرکت در انتخابات را مصداق عبادت جمعی دانست و گفت: انتخابات یک وظیفه شرعی و امری مقدس است و مردم با عمل به این وظیفه می‌توانند در تثبیت عزت نظام جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار باشند.

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس اظهار کرد:غربی‌ها و آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را برای کم رنگ جلوه دادن انتخابات ایران به‌کار می‌گیرند چرا که مصداق عینی دموکراسی واقعی محسوب می‌شود.

۱۴.۲۹| دل‌سفیدان موسپید، پیشگام حضور در انتخابات گلستان

مو سپیدان استان گلستان باحضور پرشور در شعب اخذ رای شهرها و روستاهای این استان و انداختن رای در صندوق یکبار دیگر پیشگامی در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور را به نمایش گذاشتند.

موی سپیدان گلستانی باحضور اول وقت در شعب اخذ رای علاوه بر اثبات دلدادگی به نظام اسلامی و ادای وظیفه، به میانسال‌ها و کوچک‌ترها (نسل جوان) درس حضور دادند تا نسبت به حضور در صحنه اهتمام داشته باشند.

۱۳.۴۷| تاکنون ۱۵ درصد گلستانی‌های واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با اشاره به حضور پرشور گلستانی‌ها در انتخابات، گفت: تاکنون ۱۵ درصد گلستانی‌های واجد شرایط رای دادن در انتخابات شرکت کردند.

 هادی احمدی اظهار کرد: تاکنون ۲۱۶ هزار و ۲۹۱ تعرفه انتخابات ۱۱ اسفند در گلستان مصرف شده است.

۱۳.۲۷| دلایل مردم گلستان برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند

 مردم استان گلستان در ساعات اولیه شروع انتخابات خود را به شعب اخذ رای رسانده و میهن‌دوستی، حفظ ارزش‌های نظام، توسعه و پیشرفت را علت حضور خود در این رویداد مهم دانستند.

۱۳.۲۳| دستگیری چند نفر به دلیل خرید و فروش رای در گلستان

اسپانلو  دادستان مرکز گلستان از دستگیری چند نفر به دلیل خرید و فروش رای در این استان خبر داد و گفت: با نامزدهایی که با خرید و فروش رای به‌دنبال زیرسوال بردن سلامت انتخابات هستند به شدت برخورد می‌شود.

۱۳.۸| نمایش حضور اقوام گلستان در انتخابات

استان گلستان به عنوان پایتخت اقوام ایران زمین از دقایق نخست آغاز رای گیری با حضور پرشور مردم از قومیت‌های مختلف در کنار یادگاران دوران دفاع مقدس در پای صندوق‌های اخذ رای، وحدت و همدلی ملت ایران را به نمایش گذاشت.

۱۳.۷| ۱۶۰ هزار تعرفه انتخابات ۱۱ اسفند در گلستان مصرف شد

رییس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به پیشتازی مردم حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در انتخابات، گفت: تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار تعرفه در استان مصرف شده است.

۱۲.۴۴| انتقال صندوق رای با قایق به جزیره آشوراده

 کار اخذ رای در آشوراده تنها جزیره ایرانی خزر که در حوزه استان گلستان واقع است از صبح امروز با حضور صندوق سیار بندرترکمن از ساکنان و گردشگران حاضر در این جزیره در حال انجام است.

۱۲.۲۸| حضور کادر درمان گلستان در انتخابات ۱۱ اسفند

جمعی از کارکنان کادر درمان بیمارستان‌ الزهرا (س) مینودشت در ساعات اولیه شروع انتخابات، پای صندوق سیار مستقر در این مرکز درمانی حاضر شده و در انتخابات شرکت کردند.

۱۲.۱۶| ۶ هزار ناظر در انتخابات گلستان به‌کارگیری شدند

گرگان- ایرنا- رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان گفت: ۶ هزار نفر به عنوان ناظر در فرایند جمع‌آوری آرای مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌کارگیری شدند.

فرماندار گنبدکاووس گفت: این شهرستان ۱۵ هزار رای اولی دارد.

مهدی دهرویه روز جمعه در حاشیه بازدید از یکی از شعب اخذ رای گنبدکاووس افزود: در این دوره از انتخابات و برای تسهیل شرایط حضور مردم ۲۳۰ شعبه اخذ رای که ۲۰ درصد بیشتر از ادوار گذشته است، در نقاط شهری و روستایی گنبدکاووس مستقر شدند.

۱۱.۳۰ | حضور جانباز ۷۰ درصد شهرستان کلاله در پای صندوق رای

«رحمان حسنی» جانباز ۷۰ درصد یادگار دوران دفاع مقدس از شهرستان کلاله گفت: با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند، بار دیگر احساس دوران جنگ و ایثار رزمندگان برای دفاع از ایران اسلامی در میدان نبرد حق علیه باطل برایم زنده شد.

۱۲| آمار پرونده‌های تخلفات انتخاباتی در گلستان انگشت‌شمار است

حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های تخلفات انتخاباتی در گلستان، در زمان تبلیغات و قبل از آن انگشت‌شمار است گفت: عمده این پرونده‌ها مربوط به زمان تبلیغات نامزدها از جمله تخریب رقبا بود که در حال رسیدگی است.

 ۱۰.۳۵| شرکت امامان جمعه شیعه و سنی گنبدکاووس در انتخابات

امامان جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان گنبدکاووس دقایقی پس از شروع زمان رای گیری، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شرکت کرده و با توصیه به مردم برای حضور در شعب اخذ رای، تصریح کردند: شرکت انتخابات، مشارکت در تعیین سرنوشت است و همه واجدین شرایط باید در آن سهیم باشند.

پایتخت اقوام مهیای حماسه‌سازی در ۱۱ اسفند/ این گزارش بروزرسانی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، امامان جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس روز جمعه باحضور در شعبه یک اخذ رای این شهر و پس از انداختن رای خود به صندوق به خبرنگاران گفتند: مردم با انتخاب کاندیدای اصلح و توانمند به تشکیل مجلس قوی و نظام اسلامی مقتدرتر کمک کنند.

۱۰.۱۰| تعداد رای‌دهندگان گلستان به صورت تصاعدی در حال افزایش است

پایتخت اقوام مهیای حماسه‌سازی در ۱۱ اسفند/ این گزارش بروزرسانی می‌شود

استاندار گلستان گفت: تعداد رای‌دهندگان در این استان به صورت تصادعی در حال افزایش است و انتظار می‌رود مشارکت مردم گلستان در انتخابات بیش از همیشه باشد.

به گفته علی‌محمد زنگانه تا این لحظه بیش از ۵۰ هزار تعرفه رای مصرف شده است.

۸.۱۵| جمع‌آوری آرای گلستانی‌ها در هزار و ۵۱۵ شعبه

رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: ۳۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و حفاظتی و امنیتی در جمع‌آوری آرای مردم استان برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت دارند.

سیدعلی مهاجر اظهار کرد: برای جمع آوری آرای مردم استان، هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای مستقر شده که از این تعداد، ۱۰۲ شعبه در مناطق سخت‌گذر است.

.۸.۱۰ صبح| مشارکت استاندار و نماینده ولی فقیه در دقایق ابتدایی

چند دقیقه پس از آغاز زمان رای گیری، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان آرای خود را در صندوق انداختند و از مردم خواستند هر چه سریعتر در این رویداد مهم شرکت کنند.

۸ صبح| آغاز فرایند رای‌گیری

فرایند رای گیری در گلستان از ساعت هشت صبح آغاز شد و مشارکت گسترده مردم در شعب اخذ رای،نوید بخش یک اتفاق بزرگ در تاریخ این استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha