استقرار شعبه اخذ رای ویژه هنرمندان در تالار وحدت تهران 

تهران - ایرنا - اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از هنرمندان تئاتر برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند اعلام کرد: گردهمایی ویژه‌ای در این روز، در شعبه اخذ رای مستقر در تالار وحدت تدارک دیده شده است. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این اداره کل با انتشار اطلاعیه‌ای از همه هنرمندان تئاتر کشور برای حضور در یک گردهمایی ویژه به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه یازدهم اسفند ماه دعوت کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: «انتخابات برگ زرینی از حماسه ملت شریف ایران در تاریخ پر افتخار این سرزمین است.

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامیداشت این حماسه ملی، همراه با آحاد مردم شریف ایران از همه هنرمندان شریف و گرانقدر تئاتر کشورمان برای حضور در پای صندوق های رأی دعوت به عمل می‌آورد.

در همین راستا گردهمایی ویژه‌ای از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه- یازدهم اسفندماه- در شعبه اخذ رای مستقر در تالار وحدت تهران تدارک دیده شده است.

امید است با عنایت و اهمیت این حماسه ملی، شاهد حضور پرشور هنرمندان ارزنده و فرهیخته تئاتر همراه با ملت عزیز ایران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باشیم.»

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا - جمعه ۱۱ اسفندماه- در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha