۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85402685
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۳۷۲ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان

رباط کریم - ایرنا - فرماندار رباط کریم گفت: حوزه انتخابیه شهرستانهای رباط کریم و بهارستان با ۳۷۲ شعبه اخذ رای در روز ۱۱ اسفند فعالیت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، امید احمدی روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع ۳۷۲ شعبه اخذ رای، ۱۴۷ شعبه برای حوزه انتخابیه رباط کریم، ۲۲۵ شعبه برای حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان آماده اخذ آرای مردم هستند.

وی افزود: هماهنگی های لازم با عوامل اجرایی در شعب اخذ رای انجام شده و تمام شرایط و امکانات برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور فراهم است.

۳۷۲ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان

رئیس مرکز انتخابیه شهرستان های رباط کریم و بهارستان ادامه داد: تمامی دوره های آموزشی نمایندگان فرماندار و اعضای شعبه و عوامل انتظامی و بازرسین انجام شده و با آمادگی کامل به استقبال انتخابات می رویم.

احمدی به استقبال رای اولی ها از طرح همیار انتخاباتی اشاره و افزود: طرح همیار انتخاباتی برای نخستین بار اجرا می شود که در این طرح رای اولی ها با عنوان همیار انتخاباتی در روند برگزاری انتخابات به عوامل اجرایی در شعب اخذ رای کمک می کنند.

فرماندار رباط کریم اضافه کرد: تمامی آموزش های لازم به همیاران انتخاباتی داده شده و با آمادگی کامل در شعب مستقر می شوند تا به روند رسیدگی به امور شعب سرعت ببخشد.

رئیس مرکز انتخابیه شهرستان های رباط کریم و بهارستان خاطر نشان کرد: همه ما برای برگزاری انتخابات باشکوه ۱۱ اسفند آماده هستیم و از مردم عزیز و غیور دعوت می کنیم با حضور در پای صندوق های رای بادرایت سرنوشت خود را تعیین کنند.

دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در کشور برگزار می شود.

شهرستان‌های رباط‌کریم وبهارستان در مجلس شورای اسلامی یک نماینده دارند و۶۴ نفر در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha