۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۵
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85402586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت ورزشکاران قزوینی از مردم برای حضور در پای صندوق های رای

قزوین - ایرنا - جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ملی و المپیک قزوین در یک روز مانده به آغاز ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم استان خواستند تا با حضوری دوباره در یکی دیگر از آزمون های تاریخی در پای صندوق های رای حاضر شوند.

به گزارش ایرنا، ورزشکاران از دیرباز الگوهای ورزشی و پهلوانی هر جامعه محسوب شده اند، مرام و روحیه ورزشکاری همیشه زبانزد و مشق جوانترها بوده و هنوز هم این افتخارآفرینان، تمرینی برای بزرگ منشی و الگویی برای درستی به شمار می روند.

جوانان ورزشکار قزوین که همیشه برای مردم شهر و کشور افتخار و غرور به ارمغان آورده اند، سال ها به زمین خورده و بارها آسیب دیده اند، اما با همه سختی ها، عزت و سربلندی کشور را در نهایت رقم زده اند و امروز هم برای اعتلای نام میهن اسلامی خود معتقدند که مردم با حضور و مشارکت در عرصه انتخابات، برگ زرین دیگری را باید در تاریخ انقلاب اسلامی ورق بزنند.

دعوت ورزشکاران قزوینی از مردم برای حضور در پای صندوق های رای

مهران برخورداری، قهرمان تکواندو جهان و آسیا و دارنده مدال طلای مسابقات گرند اسلم چین که تکواندو ایران را صاحب سهمیه المپیک پاریس کرد، در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: با اینکه من تا به حال از نامزد خاصی در عرصه انتخابات حمایتی نکرده ام، اما افراد بایستی به دور از هرگونه تعصب و با چشم و گوشی باز سوابق داوطلبان را به دقت بررسی کرده و پس از سنجش و کنکاش، اصلح ترین و شاخص ترین ها را انتخاب کنند.

عطیه شهسواری، عضو تیم ملی هندبال بانوان نیز در گفت و گو با ایرنا بر لزوم حضور مردم و اقشار مختلف جامعه در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: من به کاندیدایی رای خواهم داد که پیشینه خوبی در حوزه مدیریت داشته و به مسایل و مشکلات منطقه زندگی ام نیز اشراف کامل داشته باشد.

وی با اشاره به حضور گسترده شخصیت های مختلف با اندیشه، آرا و افکار گوناگون در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کاندیدای مورد علاقه بنده بدون شک فردی خواهد بود که ضمن عملکرد مناسبش در حوزه فعالیتی خود، مهمترین و اولویت اصلی کار وی پس از ورود به خانه ملت، پیگیری مطالبات و رفع مشکلاتی معیشتی مردم باشد.

این عضو تیم ملی با اشاره به اینکه شهروندان بایستی در انتخاب کاندیدا و نمایندگان خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند، افزود: از آنجایی که مهمترین وظیفه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی، وضع قوانین کشوری است، یکی از خواسته های مهم من از نماینده مورد نظرم، داشتن توجه کامل وی به قهرمانان ملی، به ویژه در حوزه معیشت، مسکن و اشتغال آنان است.

شهسواری معتقد است: در حل مشکلات شهر و استان محل زندگی ام و همچنین ورزشکاران، نمایندگان اشراف کاملی بایستی در این زمینه داشته باشند و به کاندیدایی رای خواهم داد که برای حل مشکلات مردم قدم بردارد.

مهرداد امیر غیاثوند، دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کیک بوکسینگ نیز در این رابطه اظهار کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، مشارکت در انتخابات یک جهاد است و ما همه باید در این عرصه جهاد کنیم.

وی تاکید کرد: هر چند در گذشته بی وفایی تعداد معدودی از نمایندگان نسبت به تعهد و وعده هایشان دلسردی هایی ایجاد کرده اما امروز باید با تجربه و اطلاعات خود فردی را انتخاب کنیم که اصلح باشد، به وعده هایش عمل کند و نیتش تنها و تنها خدمت به مردم باشد.

غیاثوند با بیان اینکه کاندیدای ورود به مجلس بایستی ارزش ورزش قهرمانی یک ورزشکار را به درستی درک کند، افزود: برخی نمایندگان در گذشته وعده های توخالی دادند و این در حالی است که به عنوان مثال هنوز ما در استانی مانند قزوین یک ورزشگاه و یا سالن اختصاصی و مناسبی برای ورزش های رزمی نداریم اما امیدواریم انجام چنین ضرورت هایی یک دغدغه برای نمایندگان بعدی ما باشد.

فاطمه صفرپور، مربی بین‌المللی تکواندو و مربی تیم ملی بانوان ایران، انتخاب آگاهانه را یکی از ضرورت های حضور در انتخابات دانست و گفت: مردم و به خصوص ورزشکاران باید به داوطلبانی رای دهند که در رشته خود اهل فن باشند و به ورزش که می تواند در سالم نگاه داشتن یک جامعه کمک کند، نگاه ویژه تری داشته باشد.

وی با تاکید بر این موضوع، افزود: متاسفانه بسیاری از نامزدهای انتخاباتی پس از پیروزی در انتخابات و رود به خانه ملت، مردم و همه وعده هایی را که داده بودند را به بوته فراموشی می سپارند و بیشتر راه را برای اطرافیان خود هموار می کنند، این در حالی است که تامین نیازها و امکانات جامعه می تواند تنها به دست این افراد به عنوان قانونگذاران یک کشور محقق شود.

به گفته وی، نمایندگانی که از سوی ورزشکاران مورد حمایت قرار می گیرند بایستی به حداقل نیازهای جامعه خود عمل کرده و راه را برای موفقیت قهرمانان در سطح کلان، یعنی قهرمانی در جهانی و المپیک هموار سازند.

پریسا حسنی دوست، قهرمان رشته موتورسواری، انتخابات را راهی برای حمایت از کشور خواند و گفت: بدون شک حضور در انتخابات و انتخاب افراد شایسته در مجلس بهترین راهی است که ما می توانیم در حمایت از میهن اسلامی خود آن را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه با رای ندادن، کشورهای بیگانه گمان می کنند که مردم ما حامی حکومت نیستند، افزود: این مساله برای اقتدار کشور ما به هیچ عنوان شایسته و خوب نیست، مردم در شرایط حساس و موقعیت های دشوار باید نشان دهند که همیشه و همواره در شرایط سخت و دشوار حامی دولت، ملت و کشورشان هستند.

دعوت ورزشکاران قزوینی از مردم برای حضور در پای صندوق های رای

علیرضا قورچی بیگی، قهرمان شطرنج کشور نیز نسبت به حضور مردم در انتخابات ابراز امیدواری کرد و توضیح داد: امیدوارم مردم با مشارکت در انتخابات پیش رو بار دیگر و همانند گذشته حمایتشان را از کشور و ملتشان نشان دهند و با انتخاب اصلح ترین افراد، بهترین ها را برای آینده کشورشان رقم بزنند.

وی افزود: من معتقدم هرکسی در جامعه وظیفه ای دارد و مهمترین وظیفه ما شهروندان نیز آن است که با انتخاب فرد اصلح، آینده امیدوار کننده ای را برای خود رقم بزنیم و این در حالی است که با توجه به وجود برخی مشکلات و گلایه ها، منتخبان ملت نیز از این مساله بی تفاوت عبور نکرده و با ورود به مجلس درصدد رفع مشکلات مردم برآیند.

وی درباره معیارهای خود برای انتخاب یک نماینده شایسته، اظهار کرد: کارنامه خوب و موفق مهمترین معیار و ملاک بنده برای انتخاب فرد مورد نظرم به مجلس شورای اسلامی است، آگاهی نسبت به مسایل منطقه و داشتن برنامه و راهکار برای برون رفت از مواقع حساس و خطیر نیز از دیگر ملاک های بنده برای انتخاب نماینده ام خواهد بود.

این قهرمان شطرنج کشورمان اضافه کرد: با انتخاب آگاهانه و هوشمندانه منتخبان ورود به مجلس، بدون تردید روز به روز شرایط کشور به خصوص از نظر اقتصادی بهتر خواهد شد.

حسین فرزانه، عضو تیم والیبال نشسته مردان کشورمان و دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان قزوین در این رابطه اظهار کرد: مردم تنها در صورت حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد شایسته می توانند صدا داشته باشند.

وی تاکید کرد: ورزشکاران کشورمان با شرکت در انتخابات می توانند نماینده اصلح خود را حداقل در زمینه ورزشی انتخاب کنند و در این راه اشخاصی را مورد نظر قرار دهند تا در راستای فساد ستیزی هم قدم بردارند.

فرزانه با اشاره به این موضوع که اگر انتخابات مهم نبود، دشمنان این همه تبلیغات منفی برایش به عمل نمی آوردند، تاکید کرد: بدون تردید با رای ندادن نباید انتظار داشت که همه کارها به خودی خود حل و فصل می شود، دادن رای در جامعه ضرورت و انتظار ایجاد می کند و همین مسایل است که در نهایت منجر به ساخت و آبادانی کشور می شود.

کلام آخر:

تنها چند ساعت باقی مانده تا مردم همیشه در صحنه میهن اسلامی ما برای چهل و یکمین مرتبه با حاضر شدن در پای صندوق های رای به نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی رای بدهند، این رویداد ملی بدون شک با حضور همه آحاد و اقشار جامعه، به ویژه ورزشکاران شکوه بیشتری پیدا خواهد کرد، این طور که مشخص است فردا /جمعه/ همه اقشار جامعه دست در دست هم خواهند داد و برای داشتن ایرانی سربلند پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha