۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85402572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشارکت پر شور در انتخابات اقتدار و امنیت کشور را افزایش می‌دهد

اهواز- ایرنا- رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: یکی از کاربردترین راهبرد برای افزایش اقتدار، امنیت و گره گشایی مشکلات کشور، حضور و مشارکت پر شور مردم در انتخابات است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی پنجشنبه در نشست شورای معاونین توسعه حل اختلاف استان، بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید و بیان کرد: مطابق قانون اساسی مردم حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند بخصوص در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی که جایگاه بسیار مهمی در کشور داشته و در سرنوشت مردم تاثیر مستقیم دارد.

وی گفت: شرکت در انتخابات تکلیف همه است چون نباید و نمی‌توانیم در خصوص مسایل کلان کشور و به کار گماردن مسئولان بی‌تفاوت باشیم.

حجت الاسلام امانت بهبهانی حضور مردم پای صندوق های رای نشان از حمایت مردمی از نظام و پشتوانه مشروعیت و مایه تقویت نظام است.

وی افزود: انتخابات در ایران یک نعمت بزرگ الهی و به عنوان یک حق واجب شرعی و ملی است که حضور پر شور و گسترده مردم بصیر کشورمان در پای صندوق‌های رای، سبب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان می‌شود.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطر نشان کرد: دشمنان ایران و ملت ما همواره در تلاش هستند تا با جنگ روانی، دلسرد کردن مردم از نظام، بدبین کردن نسبت به انقلاب و مسئولان، القای ناکارآمدی نظام، ترویج ناامیدی و عدم اعتماد به مسئولان، سبب تفرقه ملت و در نتیجه حضور بسیار کمرنگ مردم در انتخابات شوند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: اما مردم ایران اسلامی با وجود همه هجمه‌های دشمنان و همه مشکلات موجود روز جمعه و در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بازهم حماسه‌ای ماندگار خواهند آفرید.

وی در ادامه از آحاد مردم، اعضای شوراهای حل اختلاف، بزرگان، سران عشایر و طوایف، نخبگان، فرهیختگان، تمامی اصناف و اقشار بر مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات پش رو دعوت کرد، و این حضور با شکوه را نماد عزت و اقتدار کشور دانست.

به گزارش ایرنا، ۱۱ اسفند ماه امسال ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha