۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85402396
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جمع‌آوری تبلیغات انتخاباتی حریم شعب رای در سبزوار آغاز شد

سبزوار- ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه سبزوار گفت: کار برچیدن و امحای تبلیغات متخلفانه نامزدها و نیز مواد تبلیغی که در نزدیکی شعب رای‌گیری این حوزه انتخابیه نصب شده بود، با پایان مهلت مقرر تبلیغات انتخاباتی آغاز شد.

محمدعلی یاوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برخی از نامزدها علیرغم تذکرات داده شده، قانون را رعایت نکرده و در رفتاری خلاف ضوابط، اقدام به نصب بنر و چاپ پوسترهای تبلیغاتی با ابعاد بزرگتر از اندازه قانونی، چسباندن مواد تبلیغی خود بر روی تنه درختان و یا دیگر محل های ممنوعه کردند، که نسبت به جمع آوری تبلیغات آنها اقدام می شود.

وی با اشاره به پیش بینی ۴۴۶ شعبه رای گیری برای ۶ شهرستان این حوزه انتخابیه، شمار شعب در نظر گرفته شده برای شهرستان سبزوار را ۲۰۴ شعبه عنوان کرد و گفت: مجموعا چهار هزار و ۸۰ نفر به عنوان عوامل مختلف اجرایی در شعب رای گیری این شهرستان در برگزاری انتخابات همکاری خواهند داشت.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که ۵۶ نامزد برای تصاحب آن رقابت دارند.

این حوزه انتخابیه ۳۸۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد که بیش از ۲۰ هزار نفر آنان رای‌ اولی هستند.

مجموعا ۴۴۶ شعبه رای گیری برای ۶ شهرستان این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است که ۱۹۷ شعبه آن شهری و ۲۴۹ شعبه روستایی است و از مجموع آن ۳۲۱ شعبه ثابت و ۱۲۵ شعبه سیار است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha