شعبانی‌بهار: به طور قطع خانواده ورزش در انتخابات حضور خواهند داشت

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون تیروکمان ایران گفت: جزئی از خانواده ورزش هستیم و به طور قطع در انتخابات شرکت خواهیم کرد و امیدوارم ورزشکاران فردا به بهترین افراد رای بدهند.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته و در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی با پیام‌های خود مردم را به حضور در انتخابات دعوت کردند.

غلامرضا شعبانی‌بهار رییس فدراسیون تیروکمان ایران نیز روز پنجشنبه با صدور پیامی در این خصوص اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران فردا در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است. همان‌طور که همه می‌دانند نقش مجلس در پیشرفت و آبادانی کشور و در تدوین برنامه نقش مهمی دارد. ۱۱ اسفند ماه روز مهمی خواهد بود و قطعا همه مردم باید در این انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: ما جزئی از خانواده ورزش هستیم و قطعا در انتخابات شرکت خواهیم کرد و امیدوارم ورزشکاران فردا به بهترین افراد رای بدهند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فردا جمعه یازدهم اسفند برگزار می‌شود و نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha