استاندار گیلان: مردم ایران در ۱۱ اسفند دشمنان را ناکام می‌کنند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: ملت ما در مناسبت‌های مختلف دشمنان را ناکام کردند و به طور حتم با حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند، دوباره دشمنان را ناکام خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای گیلان در رشت اظهار کرد: دشمنان در موقعیت‌های بسیار اعم از فتنه‌های مختلف، جنگ تحمیلی و راهپیمایی ۲۲ بهمن همواره ناکام مانده اند و به همین دلیل بار دیگر با هدف کمرنگ جلوه دادن انتخابات ۱۱ اسفند ماه تبلیغات گسترده به راه انداختند که مردم پای صندوق های رای نروند.

وی افزود: اگر چه دشمنان با این حربه قصد ضربه‌زنی به کشور را دارند اما ملت ما هوشیارانه در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای حاضر می شوند تا بار دیگر دشمنان را ناکام کنند؛ به طور حتم مردم به نمایندگانی اصلح، دلسوز و افرادی که آرمان های شهدا را مد نظر داشته و در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برمی دارند، رای خواهند داد.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: به هرحال انتخابات مقدمه یک امتحان الهی است و ما به شهدا متوسل شدیم تا یک روز سرنوشت ساز و به یادماندنی را برای کشور رقم بزنیم، زیرا هر رای، تیری به سمت دشمنان است.

عباسی در ادامه به نقش شهدا در موفقیت‌های نظام اشاره و بیان کرد: شهدا باعث شدند که ما در دفاع مقدس پیروز شویم و در برهه کنونی نیز اگر شهدا مدافع حرم نبودند ما نیز نبودیم؛ اما امروز به برکت خون شهدا و همچنین به دلیل وجود ارزشمند خانواده‌های شهدا، توانستیم در برابر دشمنان درنده‌خو ایستادگی و مقاومت کنیم و به درجه بالایی از توانمندی‌های بزرگ دست یابیم و به همین دلیل دشمنان با جنگهای ترکیبی قصد تضعیف ملت، دولت و مجلس را دارند.

خون شهدا باعث عزت ملت ما شده است

همچنین فرمانده سپاه قدس گیلان در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: خون گرانقدر شهدای ما باعث عزت ملت و کشور شده و به برکت خون این شهیدان شاهد شکوفایی اسلام هستیم و شاهدیم که گرایش به اسلام هر روز در جهان افزایش می یابد.

سردار حمید دامغانی افزود: امروز ما حضور شهدا را به طور کامل حس می‌کنیم و به برکت خون همین شهیدان، انقلاب مسیرش را با استحکام بیشتر ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: گرچه طی ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ما بحرانهای زیادی را ایجاد کردند اما هر روز که از انقلاب می گذرد، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی بیشتر می شود و از سوی دیگر شاهدیم که از طرف کشورهای مختلف چه بلایی بر سر آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی وارد می شود.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha