مشارکت گسترده مردم در انتخابات دست مسئولان را برای مطالبه‌گری بازتر می‌کند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: مشارکت گسترده مردم استان در انتخابات، دست و زبان ما را برای مطالبه گری نیازها و پیگیری مطالبات بازتر و گویاتر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در پیامی اظهار کرد: مردم با شرکت پرشور در انتخابات روز جمعه و با انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مقدرات کشور را رقم می زنند.

وی با بیان اینکه مردم اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند را می دانند، از آحاد جامعه دعوت کرد با حضور پرشور خود، علاوه بر کمک به انتخاب افراد شایسته برای قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین، پشتوانه مهمی برا خادمان خودشان باشند.

استاندار کردستان تاکید کرد: یقین دارم مردم این بار هم حضور خوبی پای صندوق های رای خواهند داشت و انتخابات در کمال سلامت و امنیت، شاهد برگزاری انتخاباتی حماسی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۱ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته اند و ۱۳۳ نامزد باقی مانده اند.

کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha