۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85402302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار: مسیر بازسازی بافت های فرسوده کرج هموار شد

۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85402302
شهردار: مسیر بازسازی بافت های فرسوده کرج هموار شد

کرج - ایرنا- شهردار کرج با اشاره به لغو ممنوعیت صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه ای در استان البرز اعلام کرد: این اقدام مسیر را برای بازسازی سریع بافت های فرسوده کرج هموار کرده است.

به گزارش ایرنا، مهرداد کیانی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت : با پیگیری های استاندار البرز و شورای اسلامی شهر کرج و موافقت دیوان عدالت اداری اکنون این مشکل برطرف شده و صاحبان املاک قولنامه ای کرج می توانند برای دریافت پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اظهار کرد: پس از ابلاغ بخشنامه استانداری البرز به شهرداری، متقاضیان دریافت پروانه ساخت برای املاک قولنامه ای می‌توانند برای تشکیل پرونده به مناطق دهگانه کرج مراجعه کنند.

کیانی گفت : اعلام این خبر خوش توسط استاندار البرز موجی از رضایتمندی را در شهروندان و سازندگان ایجاد نموده چرا که در چندین سال گذشته امکان پاسخگویی به مطالبه مردم با توجه به رأی دیوان عدالت اداری مقدور نبود.

این مسوول ادامه داد: با رونق ساخت و سازها در املاک قولنامه ای، روند نوسازی بافت های فرسوده سرعت می گیرد و به آبادانی شهری کمک می کند.

شهردار کرج گفت : همچنین منابع درآمدی شهرداری کرج برای تقویت خدمات رسانی به شهروندان ، محرومیت زدایی و رشد سرانه‌های خدماتی و عمرانی و فرهنگی بهبود می یابد.

کلانشهر کرج یک هزار هکتار بافت فرسوده شهری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha