انتخابات مهمترین مولفه مردم سالاری دینی است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی از مردم برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد و گفت: انتخابات به عنوان مهمترین مولفه مردم سالاری دینی، از برجسته ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، جواد قناعت روز پنجشنبه در پیامی به این کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد که "مردم باید آگاهانه پای صندوق‌های رای بروند و انتخاب کنند. انتخابات جلوه‌ بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی است؛ موثرترین وسیله برای این است که هر فردی بتواند آرمان‌ها و خواست‌ها و مطلوبِ خود را در قالب اجرایی قرار دهد و آن را به تحقق نزدیک کند".

وی افزود: انتخابات به عنوان مهمترین مولفه مردم سالاری دینی، از برجسته ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در طول ۴۵ سال گذشته به صورت مستمر و بی وقفه مشارکت آحاد مردم در سرنوشت سیاسی کشور را به منصه ظهور درآورده و هر دوره موثرتر از گذشته، دشمنان را از همه دسیسه‌ها و خدعه هاشان ناامیدتر کرده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: انتخابات همانا صحنه باشکوهی از تجلی آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در تحقق نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور و بزرگترین سرمایه نظام مقدس اسلامی است و بدون تردید حماسه‌ای که با حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد، تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایران در عرصه‌های ملی و بین المللی بوده، هست و خواهد بود.

وی افزود: در ادامه خلق این حماسه‌های بی نظیر، ملت ایران اسلامی روز جمعه یازدهم اسفند ماه هم یکبار دیگر با حضور پرشور و با بصیرت خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، برگ زرینی بر صحیفه سراسر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی می‌افزاید و دشمنان قسم‌ خورده این مرز و بوم پر گهر را بیش از پیش ناامید خواهد ساخت.

قناعت تصریح کرد: بی شک نمایندگان اصلح که در سایه این حضور معنادار با شور و شعور مردم مبتنی بر معیارهای مورد تاکید امامین انقلاب انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند، به پشتوانه رای حداکثری مردم در تقنین و ریل گذاری امور دقتی مضاعف داشته و در حفظ و تداوم عزت، استقلال اقتصادی، اقتدار سیاسی و در یک کلام پیشرفت و بالندگی همه جانبه ایران اسلامی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی کشور نقشی بسزاتر خواهند داشت.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات در همه شقوق اعم از نظارت و اجرا و اعضای فعال در ستادهای شهرستانی، نامزدهای و هواداران آنان، رسانه‌ها، احزاب، گروه‌های سیاسی، مردم عزیز خراسان جنوبی به ویژه جوانان این دیار که هر کدام در پرشورتر کردن فضای انتخاباتی استان نقشی مهم ایفا کرده و می‌کنند، از همه مردم استان خراسان جنوبی دعوت می‌کنم با حضور گسترده و پرنشاط خویش، بر افتخارات این استان بیفزایند تا خراسان جنوبی همچون دوره‌های گذشته همچنان در بین استان های کشور، پرچمدار و طلایه دار مشارکت باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha