۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85402165
T T
۲۷ نفر

برچسب‌ها

اسکان اضطراری ۴۰۰ مسافر در بیرجند

۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبر: 85402165
اسکان اضطراری ۴۰۰ مسافر در بیرجند

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بامداد امروز ۱۸ اتوبوس با ۴۰۰ مسافر که امکان ادامه سفر در جاده‌های استان را نداشتند در بیرجند اسکان داده شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاووسی روز پنجشنبه در بازدید از اسکان اضطراری مسافران در آستان امامزادگان باقریه (ع) بیرجند افزود: با توجه به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی و بارش شدید برف در سراسر استان، همه تیم‌های عملیاتی هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی برای ارائه خدمت در حالت آماده‌باش هستند.

وی از رئیس، معاونین و امدادگران هلال‌ احمر بیرجند به جهت ارائه خدمات به مسافران در راه‌مانده از شب گذشته تاکنون قدردانی کرد.

این مقام مسئول ضمن توصیه به رعایت احتیاط از سوی رانندگان گفت: هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی تا اعلام شرایط عادی جوی و ایمن شدن جاده‌ها، آماده خدمت به مسافران در راه‌مانده در جاده‌ها است.

سامانه بارشی جدید از دیروز (چهارشنبه) در خراسان جنوبی فعال شد و بارش برف در اغلب نقاط استان شدت گرفت که بنا به اعلام رئیس پلیس راه استان اکنون تمامی راه‌های اصلی باز اما لغزنده است.

تردد در جاده‌های خراسان جنوبی با زنجیر چرخ ممکن بوده و توصیه پلیس راه پرهیز از سفرهای غیر ضروری است.

بنا به پیش بینی هواشناسی بارش برف و باران که از اوایل هفته جاری خراسان جنوبی آغاز شد به تناوب همراه با کاهش محسوس دمای هوا تا روز جمعه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha