دعوت تشکل ها و مدیران فارس از مردم: فردا همه پای صندوق‌های رأی

شیراز-ایرنا-مدیران، چهره‌ها، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی مختلف با تأکید بر اهمیت انتخابات ۱۱اسفند ماه، از مردم برای حضور در این انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، فردا جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم فارس نیز برای انتخاب ۱۸ نماینده در ۱۵ حوزه انتخابیه و همچنین پنج نماینده خبرگان رهبری به پای صندوق‌های رأی می‌روند.

بر همین اساس مدیران استانی و گروه‌های مختلف سیاسی از مردم برای حضور در این انتخابات دعوت کردند.

دعوت مدیرکل ارشاد فارس از هنرمندان فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پیامی هنرمندان را برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: هنر و فرهنگ در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره نقش پررنگی داشته و دارند، موسیقی و شعارهای دوره انقلاب که توسط هنرمندان خلق می‌شدند، در گسترش عرصه مبارزاتی مردم علیه نظام طاغوت، بسیار تأثیرگذار بودند و نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام ایفا می‌کردند؛ این حاکی از آن است که هنر همیشه توانسته در انتقال مفاهیم ناب انقلاب اسلامی موفق عمل کند.

حمیدرضا قانعی ادامه داد: هنرمندان در ۴۵سال گذشته همواره در کنار انقلاب بوده‌اند و همیشه تلاش کردند که به عنوان چشمان بیدار جامعه با روشنگری بیش از پیش موجبات تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنند و مردم هم آگاهانه با هنرمندان همراهی کردند.

وی بر نقش‌آفرینی هنرمندان در زمان انتخابات تأکید کرد و گفت: هنرمندان بر این باورند که حضور پُرشور و آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نقشی تعیین کننده در سرنوشت جامعه دارد.

قانعی افزود: قوانین جامعه با توجه به اتفاقاتی که این روزها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی رقم می‌خورد نیاز به بازنگری و راهگشایی برای بهتر شدن آینده انقلاب دارند و قطعا مردم با حضور پُرشور خود در انتخابات مانند ۴۵ سال گذشته می‌توانند نهال تناور انقلاب را آبیاری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتخابات فرصتی جدی و حرکتی پیشران برای آینده انقلاب اسلامی است که باید این فرصت را در اختیار نخبگان و افراد توانمند در حوزه قانونگذاری بگذاریم تا شاهد اصلاح قوانین توسط آنها و حرکت جامعه به سمت آینده درخشان باشیم."

پیام شهردار شیراز برای مشارکت حداکثری مردم

شهردار کلان‌شهر شیراز طی پیامی آحاد شهروندان را به مشارکت گسترده در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ فرا خواند .

متن پیام شهردار شیراز بدین شرح است: انتخابات برابر توصیه‌های امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) منشا خیر و برکت برای کشور و عامل استحکام مبانی نظام اسلامی خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده: همه ما موظفیم تا شور انتخاباتی را زیاد و با گزینش افراد صالح، مدیر، مدبر و مردمی از بین کاندیداهای مختلف با سلایق فکری متفاوت نیروهای خدوم و تابع ولایت فقیه، متخصص و کارآمد را راهی خانه ملت کنیم تا با تصویب قوانین بدیع و کارساز و نظارت بر اجرای قوانین روز به روز شاهد رشد و پیشرفت کشور باشیم.

شهردار شیراز که معتقد است در شرایط فعلی که دشمنانمان به این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز چشم دوخته‌اند، حتی یک رأی ما نیز اثربخش خواهد بود در این پیام افزوده: به عنوان عضوی کوچک از آحاد و اقشار مختلف جامعه به عشق وطن و برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهیدان از عموم شهروندان شیراز و کارکنان صدیق شهرداری شیراز می‌خواهم تا با حضور پرشور و گسترده، انتخاباتی حماسی را رقم بزنند و دشمنان را مأیوس کنند، وعده دیدار ما روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

دعوت به مشارکت فعالان اقتصادی در انتخابات

اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت فارس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌تردید آنچه که نقش اساسی در رفع کاستی‌ها و مشکلات دارد حضور مؤثر، پررنگ و هوشمندانه مردم در عرصه‌های مختلف بویژه انتخابات است‌، لذا ضمن دعوت از فعالان اقتصادی، صنعتگران، معدن‌کاران، تجار، اصناف و بازاریان فارس برای مشارکت گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، از همه فعالان این عرصه می‌خواهیم تا با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی در روز یازدهم اسفندماه بار دیگر وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات برسانند.

فراخواندن تعاونی‌های کشاورزی فارس برای حضور در انتخابات

مدیر تعاون روستایی فارس هم با صدور بیانیه‌ای از کارکنان سازمان و شبکه تعاونی‌های کشاورزی فارس برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: صحنه انتخابات برای خلق حماسه سیاسی دیگری محیا شده تا مردم شریف ایران زمین با حضور پای صندوق های رأی، قدرت عزم و اراده خود را به تصویر بکشانند.

در ادامه این بیانیه نوشته شده: بدیهی است حکمرانی‌مردم از طریق انتخابات محقق می شود و مردم با شرکت در انتخابات به عنوان رکن اصلی در دموکراسی دینی، بر تعیین سرنوشت کشور اثرگذارند.

مدیر تعاون روستایی فارس از مدیران عامل، کارکنان و اعضاء اتحادیه و شرکت‌های تعاونی در بخش کشاورزی به عنوان پیشگامان تأمین امنیت غذایی کشور دعوت کرده تا بار دیگر و به سهم خود یازدهم اسفندماه دشمنان را ناامید ساخته و برای ساخت ایرانی با صلابت و مقتدر گام بردارند.

دعوت‌نامه‌ای برای دانشگاهیان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس هم در پیامی دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

در متن پیام جعفر ترک زاده آمده است: انتخابات به عنوان یکی از مظاهر اراده ملی و مردم سالاری دینی و به مثابه یکی از مولفه‌های قدرت نرم ایران اسلامی است که ملت عظیم‌الشأن ایران در طی ۴۵ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت‌ناپذیر خود تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

وی افزود: اینک که در آستانه آزمایشی دیگر قرار داریم حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو در پیروی از خط امام (ره) و لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(حفظه‌ا... تعالی)، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت اقتدار ملی و قدرت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و خنثی کنندۀ توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. شرکت در انتخابات علاوه بر سهیم شدن شهروندان در تصمیم‌گیری‌های کشور، افزایش سرمایه اجتماعی و اقتدار ملی و بین‌المللی، راه حل عبور از مسائل و مشکلات کشور و رسیدن به قله‌های پیشرفت نیز خواهد بود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس ادامه داد: خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، با اذعان به ظرفیت عظیم علمی و تخصصی نخبگان دانشگاهی و در راستای راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری برای انتخابات (مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت) و باور به اینکه انتخابات، تحول آفرین و پشتیبان جمهوریت و اسلامیت نظام است؛ مشارکت حداکثری خود را در انتخابات پیش رو اعلام و خاضعانه از تمامی اقشار ملت بصیر و آگاه ایران خصوصا اساتید، کارکنان، دانشجویان و جوانان عزیز دانشگاهی برای حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب گزینه اصلح، دعوت می‌کند.

بیانیه پایگاه بسیج دانشجویی لارستان

در آستانه انتخابات همچنین بیانیه پایگاه بسیج دانشجویی شهید طلایی مجتمع آموزش عالی لارستان با هدف دعوت از مردم به مشارکت حداکثری منتشر شد.

متن این بیانیه به این شرح است: یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲، روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است که همانند ادوار گذشته میدان انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و برای ارتقاء و تثبیت بیش از پیش ایران اسلامی مجاهدانه تلاش کنیم.

در این بیانیه آمده: خوب می‌دانیم اگر خواهان حل مشکلات کشور هستیم، می بایست در انتخابات حضور پیدا کنیم و اطرافیان و تمامی افراد جامعه را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم و یقیناً هر چه مشارکت در انتخابات بیشتر و بالاتر باشد، اقتدار و امنیت ملی افزایش پیدا خواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید: مشارکت شورآفرین ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جلوه‌ای تازه و شکوهمند از نشاط و سر زندگی انقلاب اسلامی ایرانیان غیور را به جهانیان عرضه خواهد کرد و عقب‌نشینی استکبار جهانی از مواضع خصمانه اش در تشدید فشارها و اعمال تحریم‌ها و تهدیدها علیه نظام اسلامی را رقم خواهد زد.

در ادامه این بیانیه نوشته شده: مجلسی قوی است که پشتوانه مردمی بالایی داشته باشد. این مجلس می‌تواند بر عملکرد مدیران نیز نظارت داشته باشد، انقلاب اسلامی نیز پشتوانه مردمی دارد، اگر این پشتوانه قوی‌تر شود، می‌تواند در سطح بین‌المللی در احقاق حقوق خود گام‌های بلند بردارد.

دانشجویان لارستان در این بیانیه ابراز امیدواری کرده‌اند که با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و رأی دادن به نمایندگانی توانمند، مسئولیت پذیر، چابک، شجاع و برخوردار از روحیه جهادی و مردمی، مجلسی انقلابی، متعهد و متخصص تشکیل دهیم و مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران قوی و تمدن ساز را قدرتمندتر از گذشته بپیماییم.

دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان از تمامی مردان و زنان غیور ،شرافتمند و شهید پرور ایران عزیزمان دعوت کردند که پا جای پای شهیدان گذاشته و جهت ایجاد اتحاد، همبستگی و تمامیت ارضی، روز جمعه در شعب اخذ رأی حضور پیدا کرده و ادامه دهنده راه شهداء باشند.

فرماندار لارستان، مدیران و ورزشکاران این شهرستان نیز در پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی از مردم این شهرستان برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha