۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85401944
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

تردد در جاده بروجرد - اراک به کندی صورت می‌گیرد

۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳
کد خبر: 85401944
تردد در جاده بروجرد - اراک به کندی صورت می‌گیرد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای بروجرد گفت: تردد در جاده بروجرد - اراک محدوده گردنه هیراب به دلیل بارش برف و یخ زدگی سطح جاده به کندی صورت می گیرد.

محمد ایرانشاهی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به کاهش دما که اکنون به منفی ۱۲ درجه رسیده و در پی بارش برف در جاده‌های ارتباطی بروجرد با مشکل یخ زدگی سطح مسیرهای ارتباطی مواجه هستیم.

وی افزود: جاده بروجرد از گردنه هیراب به سمت اراک به نوعی مسدود بوده و تردد بسیار کندی صورت می‌گیرد که با توجه به شرایط فعلی و قالب بودن پدیده یخ زدگی بر ضرورت استفاده از زنجیر چرخ رعایت فاصله طولی توصیه و تاکید می شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد با تاکید بر شدت لغزنده بودن جاده‌ها بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و کار برف روبی و نمک پاشی برای جلوگیری از یخ زدگی توسط نیروهای راهداری در جاده های ارتباطی مستقر در حال انجام است.

ایرانشاهی اضافه کرد: در پی بارش برف مسیر تعدادی از روستاهای بخش مرکزی، اشترینان و شیروان شهرستان بروجرد بسته شده که تعداد انها بامداد فردا پنجشنبه مشخص خواهد شد.

براساس هشدار اداره کل هواشناسی لرستان با ورود سامانه بارشی به استان که ۲روز گذشته آغاز شده است احتمال بروز مخاطراتی مانند لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب، کولاک برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha