۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85401708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برگزاری همایش بزرگ انتخابات در شهرستان دماوند

۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبر: 85401708
برگزاری همایش بزرگ انتخابات در شهرستان دماوند

دماوند - ایرنا - همایش بزرگ عوامل انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، این همایش روز چهارشنبه با حضور اعضای هیات‌های نظارت، اجرایی، بازرسی، نمایندگان فرماندار، ناظران مسئول، بازرسان، کاربران و اعضای شعب در حسینیه محله قاضی شهر دماوند برگزار گردید.

بر این اساس، هماهنگی لازم جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ در این همایش صورت پذیرفت و نکات آموزشی لازم به اعضای شعب اخذ رأی ارائه گردید.

شاهد یک روز ماندگار و بیادماندنی در این دوره از انتخابات

برگزاری همایش بزرگ انتخابات در شهرستان دماوند

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان دماوند از ماه ها قبل کار خود را آغاز کرده تا در روز جمعه ۱۱اسفند ماه شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم با هماهنگی تمامی دست اندرگاران برگزاری انتخابات به صورت صددرصدی صورت گرفته است، گفت: انشاالله در روز جمعه بدون هیچ دغدغه ای هم شما دست اندرکاران برگزاری انتخابات و هم شهروندان در نقاط مختلف شهرستان شاهد یک روز ماندگار و بیادماندنی در این دوره از انتخابات باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات تمامی شرایط را برای نامزدها فراهم نموده تا خود را برای مردم بدون هیچ مشکلی معرفی و برنامه های آتی خود را بیان کنند تا مردم بتوانند در روز جمعه از بین ۳۷ نفر باقی ماننده یک نفر را به عنوان اصلح ترین انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶۸ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه پیش بینی شده است که از این تعداد ۱۱۷ شعبه مربوط به شهرستان دماوند است، افزود: تعامل و هماهنگی بین دستگاه های مربوطه و هیات های نظارت و بازرسی، دستگاه های امنیتی و انتظامی و ... وجود دارد که با همراهی و دقت اعضای شعب به ویژه نمایندگان فرماندار انشالله شاهد انتخاباتی سالم خواهیم بود.

مهدی رضایی مهر، رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دماوند اظهار داشت: همه نامزدهای انتخابات از فیلتر شورای نگهبان گذشته اند و قطعا افراد اصلح هستند که امید است با تعامل هرچه بیشتر بین نامزدها و ستاد انتخابات شاهد برگزاری انتخابات سالم باشیم.

وی ادامه داد: برای داشتن انتخاباتی سالم نیازمند همکاری و تعامل بین اعضای شعب است که دست به دست هم دهند تا در روز انتخابات هیچکونه مشکلی وجود نداشته باشند.

رضایی مهر همچنین با بیان اینکه در حوزه بازرسی تمامی نواقص دوره های قبل مرتفع شده و اقدامات مطلوبی برای بهبود نظارت صورت گرفته است، بیان داشت: بازرسان انتخابات خستگی را کنار بگذارند و نظارت کامل بر تخلفات در شعب و یا زمان شمارش آرا داشته باشند؛ از اعضای شعب می خواهیم محل های شعبه را شناسایی و آشنایی کاملی با وظایف خود داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند اظهار داشت: امانت داری یکی از موضوعات مهم در انتخابات است و باید مراقب باشیم تا حق کسی ضایع و به کسی ظلم نشود .

وی افزود: هرچه مردم نوشته اند باید به آن احترام گذاشت و رعایت عدالت باید اولویت باشد و بدانید که شما جبهه حق هستید و دشمن جبهه باطل و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای قطعا امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت را شاد و دشمنان را عصبانی می کند.

برگزاری همایش بزرگ انتخابات در شهرستان دماوند

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین خانی رئیس هیات نظارت انتخابات شهرستان دماوند ، اظهار داشت: همیشه برای تحقق یک حماسه و برای تشکیل یک جریان، همه قطره قطره های آبی که وارد رودخانه و دریا می شود، بسیار مهم است پس بدانید که تک تک شما در خلق حماسه سیاسی انتخابات مهم هستید.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، انتخابات مایه برکت، قوت و مایه قدرت کشور است و شما با حضور در صحنه و پای کار بودن در این حماسه، به وظیفه خود همچون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس عمل می کنید و بدانید که آنچه موجب شده تا از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۴۵ سال بگذرد وجود انسان هایی بود که به وظایف خود عمل کردند.

سرهنگ غلامرضا نجفی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چهار راهبرد انتخاباتی که مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت است را تبیین کردند که این چهار راهبرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

برگزاری همایش بزرگ انتخابات در شهرستان دماوند

وی ادامه داد: یکی از موضوع های مهم در این چهار راهبرد، مشارکت است که همه ما رسالت داریم برای ایجاد مشارکت و تشویق مردم برای حضور حداکثری تلاش کنیم. این مقام مسئول به امنیت در انتخابات اشاره و بیان کرد: در مورد امنیت نیز درست است که از نگاه کلی این مهم بر عهده نیروی انتظامی است ولی با توجه به اهمیت موضوع این نهاد نیز همکاری لازم را دارد؛ ۴۰ صندوق این دوره، در کنار نیروی های انتظامی، عوامل بسیج نیز حضور دارند که با مدیریت نیروی انتظامی به عنوان نیروی امنیتی در صحنه حاضر هستند.

شهرستان دماوند به همراه فیروز کوه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha