نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شد

ایرنا - کرمانشاه - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای نامزدهای مورد حمایت خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه این شهرستان معرفی کرد.

به گزارش ایرنا در متن بیانیه که امروز چهارشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت؛ آمده است: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه پس از اعلام نتایج تایید صلاحیت نامزدهای حوزه انتخابیه شهرستان، کاندیداهایی که جهت حضور در شورای ائتلاف در سامانه مرکزی شورا ثبت نام کرده و یا برگه اعلام آمادگی را در جلسه روز جمعه مورخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ تکمیل کردند، طی فرآیندی مورد بررسی قرار داد.

بر این اساس و باتوجه به میثاق نامه تدوینی پس از بررسی بیشتر شورای ائتلاف و حتی کناره گیری به نفع افراد دارای رای بالاتر در نظرسنجی‌ها و نیز مصاحبه با داوطلبان و انتخاب ۱۸ نفر دارای بالاترین امتیاز جهت حضور در مجمع عمومی تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین در پی رای گیری مجمع عمومی شهرستان و شورای ائتلاف استان و دیگر مراحل نظیر نظرسنجی و جمع بندی نهایی و سایر مراحل حائز امتیاز برتر آقایان عبدالرضا مصری، محمد رشید و سید قاسم جاسمی به عنوان افراد منتخب شورای ائتلاف حوزه انتخابیه کرمانشاه معرفی می‌شوند.

امید است با حضور گسترده مردم کرمانشاه در پای صندوق و رای به کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شاهد حضور این افراد انقلابی، کارآمد و اثرگذار (در خانه ملت) باشیم که در پاسخ به اعتماد شما مردم شریف فردایی امیدوارکننده تر برای کرمانشاه را رقم بزند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha