نامزد انتخاباتی:ساخت مسکن بمنظور رفع مشکلات جوانان و مردم ضرورت دارد +فیلم

شهرری - ایرنا - نامزد دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: با ساخت مسکن برای مردم و جوانان بسیاری از مشکلات کشور رفع می شود.

معصومه ذبیحی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: من بیش از چهار دهه در حوزه های آموزشی اجرایی و پژوهشی در دانشگاه در حوزه و آموزش و پرورش مشغول به کار بودم و در طی این سالها قاعدتا تجربیاتی در زمینه های مختلف کسب کرده که امیدوارم بتوانم در جهت بهبود رفاه مردم از آن استفاده کنم.

وی افزود: مردم در بخش هایی دچار مشکلاتی هستند از جمله در معیشت، مسکن، سلامتی و بیمه ، وقتی که ما از سلامت آدم ها صحبت می کنیم قاعدتا یک کارگر سلامتش به همان اندازه اهمیت دارد که یک فرد کارمند یا یک رئیس اهمیت دارد پس باید بتوانیم در برنامه ریزی قانون شرایطی را ایجاد کنیم که همه این افراد در یک فضای یکسانی از امکانات بهره مند شوند.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام کرد: امروز احساس کردم که بیایم و از حقوق مردم دفاع کنم و به همین دلیل وارد این عرصه شدم بخاطر مردم و برای رفاه حال آنها وارد این مرحله شوم برای اوضاع احوال مردم و کمکی باشم.

این داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خاطرنشان کرد: مثلا وقتی درباره بیمه های درمانی، اجتماعی و مسکن صحبت می کنیم باید بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم و قوانینی را قرار دهیم که مردم را به سوی رفاه ببریم نه این که در مقابل آنها قرار بگیریم و مشکلاتشان را افزایش دهیم ، چرا فکر می کنیم که نمی توانیم مشکل مسکن را حل کنیم، به راحتی می شود با یک شرایط عاقلانه و منطقی و حتی ضربتی برای جوانان مسکن بسازیم.

ذبیحی گفت: متاسفانه همیشه فکر می کنیم که برای رفع مشکلات مردم دنبال پیچیده ترین راه ها باید برویم در حالی که این طور نیست گاهی اوقات آدم های خیلی ساده از میان همه مردم راه حل هایی می توانند ارائه بدهند که کار ساز باشد.

وی افزود: من خودم همیشه در بحث های رای گیری حضور داشتم برای اینکه این مملکت را پدر خودم و انقلاب را مادر خودم می دانستم، من باید به عنوان کسی که مسئولیت وطنم بر عهده ام هست حتما پای کار وطنم هم بایستم .

ذبیحی خاطر نشان کرد : اگر شما و ما پای کار مملکت نایستیم چه کسی می خواهد بایستد، اگر پدر خانه ای بیمار باشد ما انتظار داریم که همسایه ها این جا رسیدگی کنند یا خودمان باید این عرق ملی را در خودمان ایجاد کنیم.

این نامزد انتخاباتی عضو هیات علمی دانشگاه و به مدت ۴۷ سال در حوزه های آوزشی اجرایی و پژوهشی دانشگاهها ، حوزه علمیه و آموزش و پرورش فعالیت داشته است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha