«خواص شتاب دهنده»؛ نشستی پیرامون نقش‌آفرینی دانشجو معلمان هرمزگان در انتخابات

بندرعباس - ایرنا - نشستی تحت عنوان «خواص شتاب دهنده» پیرامون نقش آفرینی دانشجو معلمان در انتخابات ۱۱ اسفندماه امروز چهارشنبه با حضور دبیرکانون گام دوم انقلاب دانشگاه فرهنگیان هرمزگان و جمعی از مسئولان و اساتید دانشجویی استان در پردیس شهید بهشتی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این نشست که جواد بیژنی معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، موسی خادمی مشاور استاندار هرمزگان در امور آموزش و پرورش، علی بهرامشاهی رییس پردیس‌های فرهنگیان استان و ابراهیم جداوی پژوهشگر حوزه بیاینه گام دوم انقلاب استان حضور داشتند، به نقش آفرینی دانشجو معلمان در انتخابات پیش رو پرداختند و به سوالات مطرح شده از سوی فعالان دانشجویی پاسخ دادند و ابهامات موجود در اذهان فعالان دانشجویی را رفع کردند.

همچنین، طیق ارزیابی‌های صورت گرفته از فعالان دانشجویی حاضر در نشست، دانشجومعلمان به تداوم کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات پرسش و پاسخ از عملکرد نمایندگان و مسئولان استان هرمزگان، تاکید و متذکر اهمیت این نوع جلسات شدند.

ابراهیم جداوی دبیر کانون بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان در این نشست حول محور انتخابات و توجهات خاص رهبری به بیانیه گام دوم و انتخابات پیشرو تاکید کرد و گفت: دانشجو معلمان سفیران انقلاب اسلامی هستند که باید در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور پررنگ داشته باشند.

جواد بیژنی معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز با اشاره به تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در دوره‌های مختلف کارهای بزرگی انجام داده و جریان دانشجویی باید از این اقدامات مطلع و آن را برای مردم نیز تبیین کنند.

همچنین موسی خادمی مشاور استاندار هرمزگان در امور آموزش نیز در این نشست با اشاره به پرسش‌های دانشجویان در راستای چگونگی نقش خواص در جامعه تصریح کرد: بیان اقدامات خوب نظام و مجلس یکی از اقدامات امید آفرین در جامعه است که دانشجو معلمان باید پیشرو باشند.

علی بهرامشاهی رییس دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان نیز در این نشست بیان کرد: مشارکت در انتخابات برای همه ما یک وظیفه است و انتظار می‌رود دانشجو معلمان انقلابی برای جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند و نقش خواص بودن خود را فراموش نکنند.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام ستاد انتخابات هرمزگان، یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۸۹ نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۶۳۵ هزار و ۱۱۲ نفر آقا و ۶۱۹ هزار و ۴۷۷ نفر نیز خانم هستند.

از هرمزگان در مجموع پنج نفر به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و یک نفر نیز به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری راه خواهد یافت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه؛ یازدهم اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha