بازدید انتخاباتی استاندار یزد از دستگاه‌های دولتی + فیلم

یزد- ایرنا - مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از بازدیدهای سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی استان به منظور بررسی اقدامات آنها در زمینه برگزاری انتخابات پرشور و گسترده خبر داد.

"علی صالحی "روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازدیدها پیرو مصوبات جلسه شورای اداری استان در دوشنبه هفته جاری مبنی بر ضرورت نقش آفرینی دستگاههای اجرایی استان برای مشارکت مردم در عرصه انتخابات از دیروز / سه شنبه / آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

وی اظهارکرد: برای بررسی و رصد اقدامات دسنگاههای اجرایی به ویژه جامعه هدف این بازدیدها صورت می گیرد و از نزدیک در جریان روند اقدامات انها قرار می گیرد.

صالحی ادامه داد: این بازدیدها در این سه روز از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر انجام می شود و دستوراتی را در زمینه تقویت بیشتر و نقش آفرینی دستگاهها برای حضور گسترده مردم اتخاذ می کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از همه مردم استان یزد خواست در روز جمعه ۱۱ اسفندماه برای خنثی کردن توطئه های دشمن حضور گسترده داشته باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

حدود ۱۲۸ دستگاه اجرایی در استان به استثنای دستگاه‌های انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی وجود دارد.

بر اساس آخرین آمار، جمعیت دستگاه اجرایی استان جمعا ۴۹ هزار و ۸۹۹ نفر هستند که حدود ۴۷ درصد به صورت رسمی و مابقی در قالب سایر اشکال به کارگیری اعم از پیمانی، قراردادی و غیره به خدمت مشغول هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha