۳۶ هزار کارت هوشمند ملی آماده تحویل به متقاضیان برای شرکت در انتخابات است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: ۳۶ هزار کارت هوشمند ملی آماده تحویل به متقاضیان برای شرکت در انتخابات است همچنین مشکلات هویتی رای دهندگان در روز انتخابات در ادارات ثبت احوال رفع می‌شود.

علی رحمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در انتخابات ۱۱ اسفند ماه هموطنان می‌توانند با به همراه داشتن هر یک از مدارک شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه رانندگی، کارت خدمت دوره ضرورت نظام وظیفه و گذرنامه که داری *کد ملی* افراد است در انتخابات شرکت کنند.

وی بیان کرد: به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی (جلد قرمز) که فاقد کد ملی است و یا تا کنون نسبت به اخذ شماره ملی اقدام نکرده‌اند باید نسبت به اخذ کد ملی خود از ادارات ثبت احوال اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت : ۳۶ هزار کارت هوشمند ملی در ادارات و دفاتر پیشخوان آماده تحویل به متقاضیان است و افراد پیش از روز انتخابات می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام و همچنین می‌توانند جهت اطمینان از وصول کارت به ادارات ثبت احوال از طریق کد #۶۰۹۰*۴* اقدام کنند.

وی افزود: ادارات ثبت احوال در سراسر سیستان و بلوچستان در روز انتخابات در راستای رفع مشکلات سجلی و هویتی رای دهندگان و تحویل کارت های ملی آماده ارائه خدمت هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha