نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال: النی برای ادامه همکاری ابراز تمایل کرده است

تهران- ایرنا- نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: النی کاپوجیانی برای ادامه همکاری ابراز تمایل کرده و مذاکراتی نیز انجام شده و علاقه‌مند است تا به ایران بیاید.

فتانه ملک روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره مذاکره با النی کاپوجیانی در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی بسکتبال بانوان ایران، اظهار کرد: خبر جدیدی از او ندارم و همچنان منتظریم تا به ما تاریخ مذاکره درباره ادامه حضور در تیم ملی را اعلام کند.

وی افزود: او هدایت تیم‌های باشگاهی را در اروپا به عهده داشت و به تازگی بازی‌های این تیم‌ها تمام شده؛ اما باید ببینیم که النی چه زمانی برای مذاکره با ما را تعیین می‌کند. زمان دقیق را نمی‌دانم زیرا تاریخی به ما نداده است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: او در بهمن ماه قرار بود با ما مذاکره کند و شرایط مذاکره را نیز برایش فراهم کردیم اما با توجه به دغدغه‌هایی که در لیگ اروپا داشت به ما اعلام کرد که تاریخ مذاکره را اعلام خواهد کرد. در واقع باید جواد داوری رئیس و دبیر فدراسیون هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما تنها در رده زیر ۱۸ سال یک اعزام به مسابقات کاپ آسیا را در پیش داریم و تیم ملی بزرکسالان ما رویدادی در پیش ندارند تا بخواهیم سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم.

ملک گفت: النی برای ادامه همکاری با ما ابراز تمایل کرده و مذاکراتی نیز انجام شده و علاقه‌مند است تا به ایران بیاید و در خصوص درخواست‌هایی که داریم صحبت کند اما تاریخ دقیق را نمی‌توانیم بگوییم زیرا او تاریخی اعلام نکرده است.

النی کاپوچیانی شانزدهم اردیبهشت ماه امسال به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران انتخاب شد و ملی‌پوشان کشورمان با حضور او توانستند در کاپ سطح ٢ آسیا به عنوان نایب قرمانی دست یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha