شرکت در انتخابات در حرکت نظام و انقلاب و تاثیرگذار است

تهران - ایرنا - قائم مقام در امور مجلس و مشارکت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه شرکت در انتخابات در روند حرکت نظام و انقلاب و تاثیرگذار است، گفت: نظرات دانش‌آموزان درباره رای دادن را جمع‌آوری کردیم تا روی نقطه نظرات آنها به درستی کار شود.

محمدعلی صمیمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره اقدامات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای حضور دانش آموزان رای اولی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در غرفه‌های مدرسه انقلاب صندوق‌هایی برای بیان نظرات دانش آموزان پیش‌بینی شده تا اعلام کنند که آیا رای می‌دهند یا خیر و دلیل آنها برای این اقدام خود چیست.

وی افزود: بواسطه این اعلام نظر ما به یک جمع‌بندی از نقطه نظرات دانش آموزان دست پیدا می‌کنیم و این موضوع با توجه به اینکه مدرسه انقلاب در ۲۰ هزار مدرسه برپا شده، اثر گذار است.

قائم مقام در امور مجلس و مشارکت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: با جمع آوری آمار و اطلاعات از مدرسه می‌توان متوجه نگاه دانش‌آموزان شد تا روی نقطه نظرات آنها کار کرد.


با افتخار در انتخابات شرکت می‌کنم

صمیمی در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات شرکت می‌کند یا خیر، گفت: با افتخار در انتخابات شرکت می‌کنم و دلیل اصلی این است که حضور در انتخابات و انتخاب افراد شایسته می‌تواند در روند و حرکت نظام و انقلاب تاثیرگذار باشد.

وی افزود: بی شک افرادی که انتخاب می‌شوند با نگاه به تمدن نوین اسلامی می‌توانند اثر گذار باشند و برعکس اگر افرادی با نگاه کوتاه باشند و امیدواری لازم را نسبت به آینده کشور و انقلاب نداشته باشند، اثرات سوء را برای کشور خواهند داشت و هر دو طیف را در مسوولان کشور و انقلاب دیده‌ایم بنابراین برای بهتر شدن فضای زندگی و رسیدن انقلاب به اهداف مقدس نقش خود را ایفا می‌کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha