نغمه جشنواره ملی آفرینش در کرمان سروده شد

کرمان - ایرنا - مرحله استانی دومین جشنواره ملی «سرود آفرینش» کرمان در تالار فرهنگ و هنر این شهر برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، دومین جشنواره ملی سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در مرحله استانی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با حضور ۲۰ گروه سرود کانونی و آزاد در رده سنی ۷ تا ۱۷ سال(نوجوان، نونهال، نونگاه) در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

در این مرحله از مسابقه چهار گروه از شهرستان راور، ۲ گروه از پاریز(سیرجان) و یک گروه از ماهان، یک گروه از سرچشمه(رفسنجان)، یک گروه از عنبرآباد، یک گروه از نوق(رفسنجان) و ۱۰ گروه از شهر کرمان برای حضور در مرحله کشوری به اجرای سرود و رقابت پرداختند و داوری اجراها بر عهده مجید محیط، سیدکریم‌الدین نظام‌زاده و محبوبه نژادصادقی بود.

در اختتامیه این جشنواره، گروه سرود «قالی‌بافی» از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماهان شهرستان کرمان در بخش کانونی‌ها و گروه سرود «بازی‌های محلی» دختران به سرپرستی مسعود نکویی در بخش آزاد برگزیده شدند و به مرحله کشوری راه‌یافتند.

همچنین گروه سرود «ایران» از شهرستان راور به سرپرستی محمد تویسرکانی و گروه سرود «ایران» از نوق به سرپرستی بهجت شریفی به عنوان شایسته تقدیر جشنواره معرفی، محمدطاها خواجویی نیز به عنوان تک‌خوان برگزیده این دوره از جشنواره معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha