دستگاه قضایی اجازه کوچکترین خدشه‌ای به رای مردم نمی‌دهد +فیلم

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان در راستای دستور رییس قوه قضاییه به مقامات قضایی برای کمک به برگزاری هرچه سالم‌تر و امن‌تر انتخابات، از هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و ستاد اجرایی انتخابات در فرمانداری بندرعباس و قرارگاه امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان بازدید کرد و گفت: دستگاه قضایی اجازه کوچکترین خدشه‌ای به رای مردم نمی‌دهد.

به گزارش ایرنا، مجتبی قهرمانی روز چهارشنبه در جریان این بازدید، راهکارهای لازم را به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند و همچنین جهت پیشگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی ارائه کرد و افزود: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که دستگاه قضایی اجازه کوچکترین خدشه‌ای را به رای مردم نمی‌دهد و با کمک سایر دستگاه‌ها، ضمن نظارت بر سلامت انتخابات و برخورد با تخلفات احتمالی، امنیت کامل شعبه‌های اخذ رای در اقصی نقاط استان را تامین خواهیم کرد.

وی، هدف از این بازدید را قدردانی از تلاش‌های عوامل اجرایی برگزاری انتخابات استان عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی در اجرای وظایف قانونی و وظایف عمومی خود دوشادوش سایر دستگاه‌های اداری و نظارتی تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و در نهایت امنیت به کار می‌گیرد.

فیلم

رییس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: رییس قوه قضاییه پیرو تاکیدات اخیر خود به مسئولان قضایی دستور داده‌اند که در تامین امنیت و سلامت انتخابات اهتمام و همکاری لازم را داشته باشند که بر همین اساس بازدیدها از مجموعه‌های مرتبط با انتخابات در استان هرمزگان نیز آغاز شده است.

قهرمانی همچنین فرآیند اجرایی برگزاری انتخابات در استان هرمزگان را مطلوب برشمرد و ابراز امیدواری کرد: امسال در کنار دیگر اعیاد، عید سیاسی و اجتماعی انتخابات را نیز باشکوه هرچه بیشتر جشن بگیریم.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، دشمن را متناسب با برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه گذاری‌های هنگفتی که انجام داده است، با شکست سختی مواجه خواهد کرد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، تکیه بر آرای مردم را مهم‌ترین ویژگی انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و این موضوع را نشان‌دهنده رشد و بلوغ سیاسی و اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

دستگاه قضایی اجازه کوچکترین خدشه‌ای به رای مردم نمی‌دهد

پیش از این نیز رییس کل دادگستری هرمزگان به همراه جمعی از مسئولان قضایی از هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان بازدید کرد و ضمن بررسی مسائل با مسئولان و اعضای این ستاد به تبادل نظر پرداخت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه؛ یازدهم اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha