نامزدهای شورای وحدت در خراسان جنوبی معرفی شدند

بیرجند - ایرنا - دبیر شورای وحدت خراسان جنوبی گفت: نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در سه حوزه انتخابیه استان مشخص شدند و در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

محمد قریب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ضمن احترام به همه نامزدهای حوزه‌های انتخابیه استان خراسان جنوبی با نظر اکثریت اعضای شورای وحدت شهرستان‌ها، سه نفر به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: حجت الاسلام محمد امین وحدانی نیا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، مصطفی نخعی در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، حجت الاسلام مجید نصیرایی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه مورد حمایت شورای وحدت هستند.

دبیر شورای وحدت خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه هنوز گزارش این حوزه به شورای وحدت استان ارسال نشده است و به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم.

وی با دعوت از مردم برای حضور پر شور و آگاهانه در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید همه ما در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و مانند گذشته پشتیبانی و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی به جهانیان اعلام کنیم.

شورای وحدت نیروهای انقلاب که به نام شورای وحدت اصولگرایان نیز شناخته می‌شود، یک ائتلاف سیاسی است.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha