نامزد انتخابات مجلس: اشتغال و کشاورزی از مشکلات شهرستان مبارکه است

اصفهان- ایرنا- نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال جوانان، معضل کشاورزی و کمبود زیرساخت‌های بهداشتی از جمله مشکلات شهرستان مبارکه است.

به گزارش ایرنا، مُطهره نصوحی دهنوی (کد انتخاباتی ۱۹۳) روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان در گفت و گوی تبلیغاتی خود به پرسش‌های ایرنا پاسخ داد.

نام وی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌ مبارکه ثبت شده است.

ایرنا: مهمترین معضلات حوزه انتخابیه خود را چه می‌دانید؟ راهکار شما برای حل آنها چیست؟

اشتغال جوانان، معضل کشاورزی و کمبود زیرساخت‌های بهداشتی از جمله مشکلات مبارکه است. این مسائل با توجه به اینکه مبارکه رتبه نخست صنعت استان را دارد قابل پیگیری و رفع شدن است. قطب کشاورزی بودن مبارکه نیز به‌دلیل ورود صنایع به این شهرستان، کمرنگ شده است و باید به‌صورت مطلوب، آگاهی‌بخشی شود و تسهیلات لازم در اختیار کشاورزان قرار گیرد تا بتوانند کشت‌های خود را از آبیاری غرقابی به سمت قطره ای و کم مصرف سوق دهند و تامین معیشت کشاورزان با مشکل مواجه نشود.

مُعضل اساسی دیگر شهرستان مبارکه در حیطه زیر ساخت‌های بهداشتی بوده و جوابگوی نیازهای این شهرستان نیست.

ایرنا: نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم را چه می‌دانید؟

انسجام خوبی بین نمایندگان مجلس یازدهم وجود داشت و با همدلی و هماهنگی خوب این مجلس با دولت، شاهد عملکرد بهتری نسبت به دوره‌های گذشته بودیم.

ایرنا: با هدف آشنایی مخاطبان، به مهمترین پیشینه اجرایی و علمی خود نیز اشاره کنید.

۳۸ ساله، دارای مدرک دکترای شیمی تجزیه و مدرس دانشگاه‌های آزاد نجف آباد، شهرضا و علمی کاربردی واحد مبارکه، ذوب آهن اصفهان و دانشگاه غیر انتفاعی نقش جهان بهارستان و پژوهشگر و فعال حوزه شیمی، دارنده گواهینامه آزمون «EPT»، دارای تاییدیه ستاد نانو کشور در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، پنج مقاله بین‌المللی، سابقه همکاری با برخی نشریه‌های بین‌المللی و مدرس دوره‌های طرح ملی بینش مطهر هستم.

نامزد انتخابات مجلس: اشتغال و کشاورزی از مشکلات شهرستان مبارکه است

ایرنا: چنانچه نکته‌ دیگری مدنظر شما قرار دارد، بیان کنید.

انتخاب نمایندگان مجلس توسط مردم باید بر اساس شایسته سالاری انجام شود و در باره طرح شفافیت آراء، باید آرای نمایندگان بصورت شفاف برای مردم ارائه شود مگر در مواردی که بحث امنیت ملی مطرح است.

قانون جوانی جمعیت، ایجاد اشتغال برای جوانان و همچنین مهار تورم که جزو دغدغه های رهبر معظم انقلاب است باید بطور جدی مورد توجه قرار گیرد. افزایش حقوق کارگران و کارمندان باید بصورت کارشناسی و با همکاری و همدلی مجلس و دولت انجام تا از تورم کاذب در جامعه جلوگیری شود و بتواند روی زندگی همه اقشار جامعه اثر مثبتی بگذارد.

تصمیم‌گیری در مقوله یارانه‌ها باید طوری اتخاذ شود که یارانه به دست مصرف‌کنندگان واقعی برسد و با بهره‌گیری از تجربه‌های گذشته و تصمیم‌های کارشناسانه انجام شود تا مردم طعم واقعی یارانه‌ها را در سفره‌های خود احساس کنند.

برای جوان‌سازی و افزایش جمعیت باید به جوانان امید و انگیزه داد و امید دادن با ایجاد اشتغال و ثبات شغلی محقق خواهد شد. همچنین در زمینه مسکن و تامین معیشت هم باید همکاری لازم با جوانان انجام شود.

کلام آخر را از زبان سردار شهید همت نقل می‌کنم که در زمان جنگ گفت هر موقع جبهه خودی را گم کردید ببینید دشمن کجا را هدف قرار داده و بدانید که همان جا جبهه خودی است. در زمان حاضر نیز چشم دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی به انتخابات دوخته شده و باید بدانیم که جبهه ما حضور در پای صندوق های رای است و امیدوارم مردم با حضور پرشور در انتخابات، مجلس مقتدری بسازند که نتیجه آن ایران سربلند باشد.

به گزارش ایرنا، استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدها در یک فرصت برابر و عادلانه از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است. خبرگزاری ایرنا اصفهان نیز با انتشار فراخوان زمینه اجرای این قانون را تسهیل کرده است.

در انتخابات امسال ۶۶۳ مرد و ۷۶ نفر زن در استان برای احراز ۲۰ کُرسی نمایندگی مجلس(۱۹ کُرسی مربوط به استان اصفهان و یک کُرسی برای ارمنی‌های جنوب ایران) به رقابت خواهند پرداخت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha